ShockerPie Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Hej en lite fråga bara bli ej förbannad på mig nu men jag tycker man ska vara snällare mot varandra på forumen. Att man tänker på vad man säger till andra typ man inte säger är du störd eller du är ju fan dumihuvedet och sånt för då blir säkert den andra personen sur och skriver nåt elakt sen blir det bråk så förstörs hela topicen med en massa bråk Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 (redigerad) Bara så folk ska veta, det är det här han syftar på. Fyfan vad du överreagerar. Visst, Lajnux inlägg var väl inte speciellt smidigt, men hade du bara bemött det på ett värdigt sätt så hade han fått stå med svansen mellan benen. Men nejnej. Då ska vi dra in en massa "Jo-det-är-faktiskt-så-och-du-är-dum"- trams på solklart 5-årings manér. Geeze! Redigerad 22 september, 2006 av Kebab Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Överreagering från din sida imo. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Välkommen till gtasajten. Nä, men jag tycker helt klart att det är överreagering Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShockerPie Skrivet 23 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Okej då jag bar undra ok. Redigerad 23 september, 2006 av ShockerPie Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Rensning har skett i den omtalade tråden, någon fick varning och någon blev hypernatad. Detta däremot är en totalt onödig tråd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts