HOWHOW Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Ayia napa (agia napa) har jag varit i, men du bör åtminstone vara 20 fyllda för att kunna ha roligt där även om det inte är något större problem att få tag på alkohol om man är 12+ på cypern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Jag har hört att man ska undvika Bulgarien, tydligen är det jävligt korrupt där. Maffian styr allt där. Min syrra var där för nåt år sen, och hennas väninna fick nån infektion och var tvungen att spendara en dag extra på sjukhus... Den extra dagen blev en extra vecka eftersom det var så gott som omöjligt att få tag på nya flygbiljetter. Men det löste sig till slut, kommer dock inte ihåg hur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Jag har hört att man ska undvika Bulgarien, tydligen är det jävligt korrupt där. Maffian styr allt där. Min syrra var där för nåt år sen, och hennas väninna fick nån infektion och var tvungen att spendara en dag extra på sjukhus... Den extra dagen blev en extra vecka eftersom det var så gott som omöjligt att få tag på nya flygbiljetter. Men det löste sig till slut, kommer dock inte ihåg hur. Jahapp, jag har vart där men märkte inte så mycket ? Fast iofs, stranden+äta+hotell så märker man väl kanske inte så mycket. Det som var lite gay var alla män med sina mustash och i princip alla kvinnor var inne.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Octoberfest! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Jag har hört att man ska undvika Bulgarien, tydligen är det jävligt korrupt där. Maffian styr allt där. Min syrra var där för nåt år sen, och hennas väninna fick nån infektion och var tvungen att spendara en dag extra på sjukhus... Den extra dagen blev en extra vecka eftersom det var så gott som omöjligt att få tag på nya flygbiljetter. Men det löste sig till slut, kommer dock inte ihåg hur. Så är det i många länder. Tex. Phuket, Thailand styrs i princip helt av organiserad brottslighet. Italien skall vi inte ens prata om. Grekland samma som Italien fast i mindre skala troligtvis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Ayia Napa är grymt som satan! Iaf under högsäsongerna. Jag var där med 2 polare i sommras och det gick på 5000kr~ för en vecka / person. Räknar du med käk och parjat, eller bara själva resan? Hur mycket kostade drickan i affärerna och inne på klubbarna? Jag läste att i Sunnu Beach, kostade en drink 15kr på happy hour. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Räknar du med käk och parjat, eller bara själva resan? Hur mycket kostade drickan i affärerna och inne på klubbarna? Jag läste att i Sunnu Beach, kostade en drink 15kr på happy hour. Resan enbart. Brände väl en 5000 till på mat och dryck. (typ, 500mat, 4500 sprit xD ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts