Jump to content

Resa i Europa

L_Voll
 Share

Recommended Posts

Jag har hört att man ska undvika Bulgarien, tydligen är det jävligt korrupt där. Maffian styr allt där. Min syrra var där för nåt år sen, och hennas väninna fick nån infektion och var tvungen att spendara en dag extra på sjukhus... Den extra dagen blev en extra vecka eftersom det var så gott som omöjligt att få tag på nya flygbiljetter. Men det löste sig till slut, kommer dock inte ihåg hur.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har hört att man ska undvika Bulgarien, tydligen är det jävligt korrupt där. Maffian styr allt där. Min syrra var där för nåt år sen, och hennas väninna fick nån infektion och var tvungen att spendara en dag extra på sjukhus... Den extra dagen blev en extra vecka eftersom det var så gott som omöjligt att få tag på nya flygbiljetter. Men det löste sig till slut, kommer dock inte ihåg hur.

Jahapp, jag har vart där men märkte inte så mycket ?

Fast iofs, stranden+äta+hotell så märker man väl kanske inte så mycket.

Det som var lite gay var alla män med sina mustash och i princip alla kvinnor var inne..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så är det i många länder. Tex. Phuket, Thailand styrs i princip helt av organiserad brottslighet.

Italien skall vi inte ens prata om. Grekland samma som Italien fast i mindre skala troligtvis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ayia Napa är grymt som satan! Iaf under högsäsongerna.

Jag var där med 2 polare i sommras och det gick på 5000kr~ för en vecka / person.

Räknar du med käk och parjat, eller bara själva resan?

Hur mycket kostade drickan i affärerna och inne på klubbarna?

Jag läste att i Sunnu Beach, kostade en drink 15kr på happy hour. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor