L_Voll Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Jag var i Lloret De Mar, Spanien i somras med några polare. Det var väldigt roligt, vi partaja varje natt. Nu tänkte jag leta reda på ett nytt resmål för nästa sommar. Jag skulle vilja ha lite tips från er på bra partyorter. Det är också viktigt att man kan sola och bada förstås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Sunny beach i Bulgarien eller Ayia Napa på Cypern, dom två bästa typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Sunny beach i Bulgarien eller Ayia Napa på Cypern, dom två bästa typ Nice, har du varit där? Undrar också om det är bäst/billigast att resa med charter? När jag åkte till Spanien var det med buss, och det var drygt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Också vart i Sunny beach, rätt bra där om man vill festa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Också vart i Sunny beach, rätt bra där om man vill festa Hur länge var du där, och hur mycket fick du betala? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Hur länge var du där, och hur mycket fick du betala? Var väl där en vecka, eller två.. ingen aning hur mycket "jag" fick betala Åkte med föräldrar så, men är mycket partaj ställen där. Sen finns ju stranden som är nära. Sunny beach, väldigt fint där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 (redigerad) Hur länge var du där, och hur mycket fick du betala? Nej, jag är 91:a men min syster har varit på Ayia Napa, och jag känner en jävla massa folk som vart på Sunny Beach. Sunny beach är billigare, men andra grejer är bättre på Ayia Napa. Förresten, Ayia Napa har typ en egen community för folk som ska dit/har varit där, Ayianapa.nu Gå in där och kolla runt lite, vetja! Redigerad 22 september, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Nej, jag är 91:a men min syster har varit på Ayia Napa, och jag känner en jävla massa folk som vart på Sunny Beach. Sunny beach är billigare, men andra grejer är bättre på Ayia Napa. Förresten, Ayia Napa har typ en egen community för folk som ska dit/har varit där, Ayianapa.nu Gå in där och kolla runt lite, vetja! Tack, ska kolla lite. Förresten hittade jag den här sidan http://www.sunny-beach.se/, den har lite intressant fakta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 (redigerad) Alanya, Turkiet är att rekomendera. Kostar c:a 4500 spänn att åka dit. sjukt trvevliga människor som är där. Alla är på så gott humör. Råkar du putta till någon är det inte risk att du får på huvet, utan då säger man bara: tjena sen bjuder man på en öl. (som kostar typ 5skr) Har aldrig varit på ett ställe som har bättre stämmning än på Alanya. Blanda inte ihop det Atalaya som ligger några mil bort, det är mest för barnfamiljer. Redigerad 22 september, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Magaluf är väl det ultimata? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Magaluf är grymt soft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Ödeshög är fint, jag lovar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Amsterdam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Jag har varit i Ayia napa på Cypern, det ska vara ett riktigt partyställe har jag hört, men vi var där när jag var 12 år så jag var aldrig på några fester ^^, priset i Cypern var då ungefär samma som i Sverige. Jag var i Bulgarien i sommras, där är det drag 24/7 princip, vi pratade med våran servitris och hon sa att när hon går upp klockan sex på morgonen så hör hon att discotekena spelar musik fortfarande. I Bulgarien är det billigt billigt billigt, en glasflaska öl går på <5 SEK, och det är billigt. Samtidigt så kom några äldre kompisar jag har precis hem från Bulgarien, de var där utan föräldrar så de hade tydligen festat rejält, så om du vill åka till ett festställe tror jag du ska välja Sunny Beach i Bulgarien, bästa feststället jag varit på enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Amsterdam Faen, har du varit i Amsterdam? Jag har alltid velat åka dit. Hur är det där egentligen? Stämmer bilden som man har av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Faen, har du varit i Amsterdam? Jag har alltid velat åka dit. Hur är det där egentligen? Stämmer bilden som man har av det? Nej jag har inte varit där. men ska dit så fort jag får chansen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 (redigerad) Nej jag har inte varit där. men ska dit så fort jag får chansen Usch, vad besviken jag blir KalleR, trodde du kunde berätta nått om det. Ja vi får nog allt sno oss, för jag har hört att det är bestämmt att alla roliga barer skall plockas bort pga EU. Redigerad 22 september, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Jag ska till Val D'isére på sporten ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Jag ska till Val D'isére på sporten ! Afterski brukar inte vara helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Ayia Napa är grymt som satan! Iaf under högsäsongerna. Jag var där med 2 polare i sommras och det gick på 5000kr~ för en vecka / person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts