Jump to content

Resa i Europa

L_Voll
 Share

Recommended Posts

Hur länge var du där, och hur mycket fick du betala?

Nej, jag är 91:a men min syster har varit på Ayia Napa, och jag känner en jävla massa folk som vart på Sunny Beach. Sunny beach är billigare, men andra grejer är bättre på Ayia Napa.

Förresten, Ayia Napa har typ en egen community för folk som ska dit/har varit där, Ayianapa.nu

Gå in där och kolla runt lite, vetja!

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, jag är 91:a men min syster har varit på Ayia Napa, och jag känner en jävla massa folk som vart på Sunny Beach. Sunny beach är billigare, men andra grejer är bättre på Ayia Napa.

Förresten, Ayia Napa har typ en egen community för folk som ska dit/har varit där, Ayianapa.nu

Gå in där och kolla runt lite, vetja!

Tack, ska kolla lite. :>

Förresten hittade jag den här sidan http://www.sunny-beach.se/, den har lite intressant fakta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alanya, Turkiet är att rekomendera.

Kostar c:a 4500 spänn att åka dit.

sjukt trvevliga människor som är där. Alla är på så gott humör. Råkar du putta till någon är det inte risk att du får på huvet, utan då säger man bara: tjena sen bjuder man på en öl. (som kostar typ 5skr)

Har aldrig varit på ett ställe som har bättre stämmning än på Alanya.

Blanda inte ihop det Atalaya som ligger några mil bort, det är mest för barnfamiljer.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har varit i Ayia napa på Cypern, det ska vara ett riktigt partyställe har jag hört, men vi var där när jag var 12 år så jag var aldrig på några fester ^^, priset i Cypern var då ungefär samma som i Sverige.

Jag var i Bulgarien i sommras, där är det drag 24/7 princip, vi pratade med våran servitris och hon sa att när hon går upp klockan sex på morgonen så hör hon att discotekena spelar musik fortfarande.

I Bulgarien är det billigt billigt billigt, en glasflaska öl går på <5 SEK, och det är billigt.

Samtidigt så kom några äldre kompisar jag har precis hem från Bulgarien, de var där utan föräldrar så de hade tydligen festat rejält, så om du vill åka till ett festställe tror jag du ska välja Sunny Beach i Bulgarien, bästa feststället jag varit på enligt mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej jag har inte varit där. men ska dit så fort jag får chansen B)

Usch, vad besviken jag blir KalleR, trodde du kunde berätta nått om det. :>:)

Ja vi får nog allt sno oss, för jag har hört att det är bestämmt att alla roliga barer ^_^ skall plockas bort pga EU.

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor