Mr_link Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Jag köpte det idag och jag vill spela online när jag skirver in allt sen create acount så kommer det upp fel kod vad ska man göra för att creata `??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Fel kod? Du kanske inte har skrivit in samma lösenord på båda fälten? (ska lana med en kompis idag och köra generals ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 22 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Hehe nej det finns bara ett fält det står create acount jag skriver in email nickname och lössen så står det endå fel lösen konstig när jag trycker på create acount vet nån hur man gör för att creata... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 22 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Kan nån hjälpa jag vill spela på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 22 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Vet ingen ellr var kan man få hjälp då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Vet ingen ellr var kan man få hjälp då Ha tålamod. Och sen kan du pröva söka på google. Och sluta dubbel/trippelposta Och säg till att du har tillåtit C&C Generals i din brandvägg (om du har någon dvs.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts