ShockerPie Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 (redigerad) Hej har ett problem med far cry har köpt ett nytt graffickort ett geforce 6800 gs och nu när jag har ett nyt så har jag spelat lite fear och det funkar utmärkt. Men när jag vill spela far cry så tar jag på auto deteckt eller vad det nu heter men då e det så konstigt för då stäler den alt på LOW men då höjer jag det bara till hig och very hig men grafficken ändrar sig inte äns utan det blir fulare och då blir det typ jätte just och konstigt Redigerad 21 september, 2006 av ShockerPie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 (redigerad) Inte en ända punkt. Väldigt svårt och läsa. Men, inte vet jag. Förstår inget av din text, förutom att du har köpt ett nytt grafikkort. Redigerad 21 september, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Hej har ett problem med far cry har köpt ett nytt graffickort ett geforce 6800 gs och den e ju mycket bättre än ett ati radeon 9600 och nu när jag har ett nyt så har jag spelat lite fear och det funkar utmärkt men när jag vill spela far cry så tar jag på auto deteckt eller vad det nu heter men då e det så konstigt för då stäler den alt på LOW men då höjer jag det bara till hig och vwery hig men den vill liksom ej ändra sig hur högt jag än har så e grafficken fortfarande jätte dålig så blir det typ skumma skuggor ibland vad e det fölr fel kan ej vara fel på mitt graffe för alla andra spel fungerar utan problem det e just far cry som dampar så om någon kunde vara snälla att hjäpa mig Sluta våldta det svenska språket. Seriöst vad har folk för betyg i Svenska nu mera. Inget. , ! ? eller nått i hela texten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Du skall patcha spelet //I_lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShockerPie Skrivet 21 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Asså sorry för att det står så o tydligt men e så frustrerad att ej spelet funkar som det ska. Men komm fan ej och säg att jag våldtar det svenksa språket för jag e själv svensk så sluta och om du vill ha reda på mina betyg så har jag vg i svenska !!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Det där var... smärtsamt att läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Asså sorry för att det står så o tydligt men e så frustrerad att ej spelet funkar som det ska. Men komm fan ej och säg att jag våldtar det svenksa språket för jag e själv svensk så sluta och om du vill ha reda på mina betyg så har jag vg i svenska !!!!!!! Tror han syftade på citatet som finns i min signatur.. Coola ner ett par kilo, vettja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Far cry patches Här kan du ladda ner dom iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Hej har ett problem med far cry, har köpt ett nytt grafikkort: ett Nvidia geforce 6800 GS och den är ju mycket bättre än ett ati radeon 9600.Nu när jag har ett nytt grafikkort så har jag spelat lite F.E.A.R och det funkar utmärkt men när jag vill spela far cry så tar jag på auto detect eller vad det nu heter, men då är det så konstigt för då ställer den allt på LOW och om jag då höjer( till high och very high ) men spelet vill ej ändra sig hur högt jag än har så är inställningarna fortfarande jätte lågt nersatt. Och det blir det skumma skuggor ibland. Vad är det för fel? Kan väl ej vara fel på mitt grafikkort för alla andra spel fungerar utan problem det är just far cry som dummar sig så om någon kunde vara snäll att hjälpa mig. Försökt översätta (eventuellt rätta till dom grövsta felstavelserna). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Asså sorry för att det står så o tydligt men e så frustrerad att ej spelet funkar som det ska. Men komm fan ej och säg att jag våldtar det svenksa språket för jag e själv svensk så sluta och om du vill ha reda på mina betyg så har jag vg i svenska !!!!!!! Vart är den svenska skolan på väg? Stavningskontrolleraren i Håller med till 100%! gynnar inte det svenska skriftliga språket VG, herregud, jag hade VG i alla terminer förutom vårterminen i ninan. Och kom inte och säg att du har dyslexi (utan att verkligen ha försökt, och möjligtvis har fått det bekräftat), det är en sjukdom, inte ett "jag-orkar-bara-inte-bry-mig-om-det-svenska-språket-sympton". Angående ditt problem: Du kan alltså inte ändra grafiken manuellt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShockerPie Skrivet 21 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 MEN SNÄLLA sluta komentera hela tiden och ge mig ett svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 MEN SNÄLLA sluta komentera hela tiden och ge mig ett svar Patcha spelet som I lol sa... tror också det är det efter han sa det. Testa att patcha. Skickade en länk längre upp ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 MEN SNÄLLA sluta komentera hela tiden och ge mig ett svar Men dom har ju svarat ditt mo...titta längre upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShockerPie Skrivet 21 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Ok sorry men tack för hjälpen ska prova patchen och se om det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaiser Franz Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 (redigerad) Vart är den svenska skolan på väg? Stavningskontrolleraren i Håller med till 100%! gynnar inte det svenska skriftliga språket VG, herregud, jag hade VG i alla terminer förutom vårterminen i ninan. Och kom inte och säg att du har dyslexi (utan att verkligen ha försökt, och möjligtvis har fått det bekräftat), det är en sjukdom, inte ett "jag-orkar-bara-inte-bry-mig-om-det-svenska-språket-sympton". Angående ditt problem: Du kan alltså inte ändra grafiken manuellt? Dyslexi har inget att göra med vad man sätter punkter. Men man kan blanda hiopp olika bokstäver. Att få dyslexil bekrfäftat (att komma in på ett test) kan ta flera månader. Redigerad 21 september, 2006 av Kaiser Franz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShockerPie Skrivet 22 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Patchen funkade vart skit snygg graffick tack för hjälpen sk nog skicka en screenis senoch visa hur snyggt det blev hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 (redigerad) Patchen funkade vart skit snygg graffick tack för hjälpen sk nog skicka en screenis senoch visa hur snyggt det blev hehe Tror felet är att Farcry inte hade stöd för nyare graffekort när det blev släppts och därför blev grafiken skit. Redigerad 22 september, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShockerPie Skrivet 22 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 (redigerad) Okey men det funkar nu tack vare Patchen Redigerad 22 september, 2006 av ShockerPie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Var e bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Var e bilden? Ja vart är bilden ? Upp me screens Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts