Mr_link Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Jag behöver hjälp har fasnat vid slutet tror jag vid en laser dör när han pratar i den stora tvn då när man möter en stider under marken så är det sånna laser bollar som går upp hela tiden hur ska jag göra för komma igenom den dören ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Jag behöver hjälp har fasnat vid slutet tror jag vid en laser dör när han pratar i den stora tvn då när man möter en stider under marken så är det sånna laser bollar som går upp hela tiden hur ska jag göra för komma igenom den dören ? Om du skulle kunna lägga till en bild så kanske jag kan hjälpa, har varvat det så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 21 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Hmm ok men jag kan förklara mer då när han pratar i varje tv sista bossen ellr nått så möter du en strider då dörar man den med dem bollarna som går uppåt sen snackar ahan i en stor tv och dör finns en laser dör dör inne finns 2 bollar som går upp och ner jag har tagit bort dom men det händer inget Mitt tangent bort e fuckat därför det är stav fel man dödar asså strider med dem runda bollarna som går uppåt hela tiden sen finns det en dörr när han pratar innan för dörren finns det 2 bollar som går upp och ner jag tog bort dem men det hände inget vet du var jag är nu ? det är nog första gången man dödar en strider på de sättet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Hmm ok men jag kan förklara mer då när han pratar i varje tv sista bossen ellr nått så möter du en strider då dörar man den med dem bollarna som går uppåt sen snackar ahan i en stor tv och dör finns en laser dör dör inne finns 2 bollar som går upp och ner jag har tagit bort dom men det händer inget Mitt tangent bort e fuckat därför det är stav fel man dödar asså strider med dem runda bollarna som går uppåt hela tiden sen finns det en dörr när han pratar innan för dörren finns det 2 bollar som går upp och ner jag tog bort dem men det hände inget vet du var jag är nu ? det är nog första gången man dödar en strider på de sättet Inte helt nej, fattar du ska igenom laser dörr. Och du har tagit bort dom två bollarna men inget händer... Tja, om du skjuter ut sladden för laser dörren ? Annars vet jag inte riktigt vart du är, för om du kollar brukar det finnas en stor sladd som man får ta bort på något sätt. Funkar att skjuta på det men om man inte kan skjuta den så kasta in en granat. Fast inte säker det du ska göra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 21 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Nej jag är längre jag är där man blir av med alla sina vapen man har bara magnet vapnet som är starkare jag är där nere vet ud nu kanske ? då en strider kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Nej jag är längre jag är där man blir av med alla sina vapen man har bara magnet vapnet som är starkare jag är där nere vet ud nu kanske ? då en strider kommer Hmm.. Du vet att man ska använda laser bollar och skjuta in i såna stora saker va ? Då ändrar man saker tex laser dörrar, testa det. Om du inte är där så säg.. en strider är inte så beskrivande ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 21 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 I vaddå stora saker ? hmm då han pratar i en jätte stor skärm kanske hjälper lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Half lfie 2 walkthrough Utan bild är det väldigt jobbigt att minnas, kolla runt lite så hittar du det du söker säkert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 21 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Once again, just keep going, until you see a long hall below you. Jump down, and move towards the end of the hall. You'll see a strider, but at the very end, you'll also see cores. Remove the cores and quickly enter the room below, once the field is down. *Loading* Heal and recharge if needed, and continue. You'll find a capsule. Use it, and enjoy the ride. Note you'll see things you never saw before (like the real Combine, which looks like a big fat slug). You'll go all the way to the top of the citadel. ¨ där är jag fattar fortf inte hur man kommer igenom dörren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 1. Det finns en officiell tråd : http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=15868 2. Så skriver du en spoiler, färga texten vit tack. 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 21 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Colan vet du nu cirka var jag är det är typ i slutet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Colan vet du nu cirka var jag är det är typ i slutet Nope.. röv, hade en bild guide när jag spelade som jag behövde i slutet som funkade skitbra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Ere inte så att de e en laserdörr och Alyx står på andra sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 (redigerad) Sjukt bra guide som jag använde om jag behövde. Är med bilder å allt. Edit: Menar du laserdörren till vänster på 4 bilden nerifrån i Our Benefactors? (Se guiden jag länkade till). Det finns 2 sånna där "bollhållare" som du ska tömma. Så det är alltså 4 klot, har jag för mig. Redigerad 22 september, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Sjukt bra guide som jag använde om jag behövde. Är med bilder å allt. Edit: Menar du laserdörren till vänster på 4 bilden nerifrån i Our Benefactors? (Se guiden jag länkade till). Det finns 2 sånna där "bollhållare" som du ska tömma. Så det är alltså 4 klot, har jag för mig. Tror det är så, men heter inte kapitlet typ "Citadel" lr nå sånt `? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Jag behöver hjälp har fasnat vid slutet tror jag vid en laser dör när han pratar i den stora tvn då när man möter en stider under marken så är det sånna laser bollar som går upp hela tiden hur ska jag göra för komma igenom den dören ? Snälla, det finns redan en HL2 tråd som du kunde ha frågat i. Tänk på det till nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Tror det är så, men heter inte kapitlet typ "Citadel" lr nå sånt `? Finns väl inget kapitel som heter så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Det borde väl vara Dark energy om det är efter man förlorat sina vapen? Eller var sitter du fast, fatar inte riktigt. :\ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Finns väl inget kapitel som heter så? Jag har blivit gammal o senil :'( , hehe nedå men får väl köra om HL2 så man kmr ihåg allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2006 Han är i "Our Benefactors". "Dark Energy" börjar *spoiler*först när man skickas upp till Breen.*spoiler* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts