swat Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Hej har ni nån länk till en redigerare som jag trixa och fixa lite med. OBS måste vara gratis LAGLIGT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Windows movie maker? är väl den bästa om du vill ha den gratis. http://www.download.com/Windows-Movie-Make...tml?tag=lst-0-1 <-Kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Du kan ladda hem en trial av Sony Vegas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 20 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Länk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Länk? Sonys hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 20 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 OMG är det sant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 (redigerad) OMG är det sant? Några snabba kanpptryck och två ord i en liten ruta och vipps så hittar jag den här sidan: http://www.sonymediasoftware.com/products/vegasfamily.asp Jag har för mig att när jag laddade ner en trial så var det en tidsbegränsning.. som mystiskt nog försvann.. Redigerad 20 september, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Med gratis versionen får man väl typ ett stort blinkande kryss mitt i? det fick jag iallafall när jag provade, kan va efter att trial tiden var slut dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Med gratis versionen får man väl typ ett stort blinkande kryss mitt i? det fick jag iallafall när jag provade, kan va efter att trial tiden var slut dock. Stämmer att det är efter trialen har tagit slut, Första 30 dagarna funkade perfa för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts