Foo Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Går det? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Papperskorgen ---> Leta på filen du tog bort --> Högerklicka, Återställ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Om du har placerat det i papperskorgen, och sedan rensat den, nej. Tror jag iallafall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 20 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Mjo, jag har hört att det ska gå på något skumt sätt... Det var i alla fall en textfil.txt om nån undrar! MÅSTE ha tillbaks den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Ja sålänge platsen på hårddisken där filerna låg inte har blivit överskrivna med ny information. Ska leta upp länk till ett program.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Om du har placerat det i papperskorgen, och sedan rensat den, nej. Tror jag iallafall.. Ingen vidare bra att tala om man inte vet vad man talar om. Det går att återställa borttagna filer från papperskorgen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Detta ska nog fixa biffen http://www.pcinspector.de/file_recovery/se/welcome.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Ingen vidare bra att tala om man inte vet vad man talar om. Jag försökte iallafall. Lev och lär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Datorhjälpstråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 (redigerad) När ändå tråden rullar: Vad finns det för några program som kan leta reda på filer, som fanns på hårddisken innan man formaterade den? Redigerad 20 september, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Vad heter det, typ "win2xp" eller nått sånt, det kan man återställa gammla filer med har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 (redigerad) Hmm om du har använd filen dom närmaste tiden kan du testa att gå in i Documents And settings / %Din användare% / Recent/ där kan fin fil ligga. Är inte säker på om det funkar på alla datorer. Obs! Kom på precis att du måste ha Alternativet Visa dolda mappar på i Kontrollpanelen/Mappalternativ/&flik& Visning/ Sen en liten bit ned typ. För dig som har Kontrollpanelen i klassisktläge! Redigerad 20 september, 2006 av kalle.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Detta ska nog fixa biffen http://www.pcinspector.de/file_recovery/se/welcome.htm Det funkad! Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Återställer datorn till det datum du angav . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Återställer datorn till det datum du angav . Återställer inte filer, bara inställningar och drvirutiner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Återställer inte filer, bara inställningar och drvirutiner. Filer återställdes för mig när jag gjorde det förut. Jag hade tagit bort några låtar från hårddisken, strax efter fick jag virus och systemåterställde och fick jag tillbaks låtarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts