Dee Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Hej kan någon som är jätte bra på Photoshop CS berätta hur man använder masking-verktyget Jag ska försöka göra en staty av en kändis och man behöver använda masking. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 (redigerad) Om du inte får svar här (kanske inte alla som ser i just denna topicen) så pm:a KalleR Qoud eller Tackelberry och fråga. De är gryma på Photoshop om jag har förstått det rätt. Speciellt KalleR efter ha sett hans bil bilder. Hoppas det ordnar sig. Redigerad 20 september, 2006 av Vice. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Finns även en tråd för detta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Om du inte får svar här (kanske inte alla som ser i just denna topicen) så pm:a KalleR Qoud eller Tackelberry och fråga. De är gryma på Photoshop om jag har förstått det rätt. Speciellt KalleR efter ha sett hans bil bilder. Hoppas det ordnar sig. Inte jag? Dee, skriv i den officiella tråden, och googla. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Om du inte får svar här (kanske inte alla som ser i just denna topicen) så pm:a KalleR Qoud eller Tackelberry och fråga. De är gryma på Photoshop om jag har förstått det rätt. Speciellt KalleR efter ha sett hans bil bilder. Hoppas det ordnar sig. Din jävel, försöker skicka på mig massa jobb men tack för komplimangen Dee: kolla här: http://www.webdesignskolan.com/ och här: http://www.good-tutorials.com/ Tråd låst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Hacka låsta trådar är alltid lika roligt ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Bajs på dig. Tråd låst "igen". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Det går inte bra för dig idag va ? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Haha, låsknappen är buggad. Säker på att jag låste både första och andra gången. Får gå ur tråden och låsa på ikonen istället. edit* sådär Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts