I lol Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 (redigerad) Hur kan inte den här ligga i Loungen..? För att den är 2 år gammal..? min gammla är fortfarande ganska lustig Finska: "Hej, jag har just lärt mig skriva. Jag är kung haleluujah. Det springer fula turkar ute på gatan, jag gillar dom. Men jag laddade mitt hagelgevär så jag skulle kunna skjuta sönder ett fönster....hhh" Haha, pröva den på polska <3 Redigerad 4 augusti, 2008 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 2 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 december, 2008 Medan jag sitter på bryggan nere vid floden, och hör vattnets vågor slå emot stranden, så kommer jag plötsligt på, att jag inte har bajsat på en vecka. Kör med Erik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2008 (redigerad) Haha! Det här var roligare än Microsoft Sam! Pröva den här random texten!! Små döda blattar är fina att se. Jag kommer ihåg en gång när jag var i Mexiko. Det var ett vackert land med vackra kvinnor. Men barnen var fula som små mumiintroll utan ansiktshud. Fult. Mycket fult Bättre: Min inkontinens smittar av sig på små islandshästar. akta dig jävligt noga när du går in i en främmande hästhage. jag kan ha varit där. då får du gult grejsimojs i ansiktet. bäst att ta med servett Bäst: i ditt anus trivs han allra bäst. dolf lundgren. han skriker obceniteter hela nätterna så att du inte kan sova. försöker du bajsa så ger han dig en uppercut som rensar tarmen bättre än ricin Han låter så politiskt korrekt när han säger det också! EDIT: Pröva denna på turkiska Ey svenne. jag heeter Ipek med kniiiven leen. cutta cutta cuttu upp diin mamma abooooooooooooooooo Fullkomligt älskar hur hon säger abo! Redigerad 7 december, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 15 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2009 Jag brukar använda en burk med afrohårsprej för att fiska negrer på tunnelbanestationen. Än så länge har jag fiskat upp cirka 3000 negrer och blivit dekorerad av kungen. Erik igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts