Jacker Skrivet 21 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 En rutten hund skäller ut ett runt, naket, spektakel. Jag vill kompensera med stolar och kanske en och annan kvarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Jag får inte ner den, ladda upp den på nån bättre host. Okai, här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 "Jag sitter här i venten och spelar lite DotA och pushar på och smeker, med motståndet vi leker" (Spela på slow, annars låter det inget vidare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Tihi Jag brukar smeka de runda, kurvorna på min käre Rosamunda. Det brukar hon gilla, och ikväll ska vi grilla, henne upp,det gillar nog inte hennes tupp. Hon är ju en höna, men samtidigt en riktig böna. No offence Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 (redigerad) Goot. Jag har avinstallerat quicktime nu, och det funkar. Prova att sök efter lyrics och lägg in, det är roligt. Inte lika sjukt dock. Prova att göra eget trailer-snack, på engelska (US). Välj Ryan och slow. Det blir nice. Redigerad 22 september, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Jag var på ett bad i uppsala, jag skulle gå och köpa glass, då råkade jag gå in i en Utlänning. Han sade, Ejj din jävlah razze, pazza deej. Sedan kom hans kusin upp och sade, ya, pazza dig. Fyfan. -- Based on a true story._. Swedish och välj Erik så låter det bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Jag känner en bot, hon heter Anna, Anna heter hon. Kör på very fast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 (redigerad) Funkar inte för mig, händer inget när jag trycker på "Say it" Står bara ex: Language : Belgian Dutch - Sofie (Female) Length : 6 characters Your text : jawohl EDIT: Ändrade i Quicktime inställningarna så nu fungerar det. Redigerad 26 september, 2006 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 (redigerad) Lhowajlhowajlhowajlhowajlhowajljawohljawohljawohljawohljawohljawohljawohl Välj franska... J'aime la francais pussy! C'est bon! J'habite a madeleiness pussy! Redigerad 26 september, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 (redigerad) "Hej, jag heter Erik. Jag gillar små bilar och trånga utrymmen. På fredagkvällar brukar jag pilla med en bomullstops i ollonöppningen. Min fru brukar även massera mina öron med en rostig damsugare." "Hej, jag heter Erik. Jag gillar långa skogspromenader och mysiga hemmakvällar. Jag gillar även att trycka in min snopp i trånga utrymmen." "Hej, jag tror jag kommer vinna Idol 2006 för att jag är, snygg... sexig och singel!" Redigerad 26 september, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Hej! Jag är Erik, Acapelas svenska röst. Pröva att få en egen text uppläst för att lyssna på min heta röst. Kanske blir du även aningen sexuellt upphetsad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2006 Hej! Ralf. 54 år. Bor i Hjo. Har brunstiga hästar hemma. Kör Opel. Gillar hemmakvällar med Arne Weise. Bollsamlare. Jobbar som barnskötare på Sparbanken. Min snopp passar i gamla utrymmen. Intresserad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 (redigerad) Tänk en arbetsmyra, stadig och ful. Lever utan hyra, jobbar sig gul. Glassen den smälter, luktar häst. Men tänk dig en en bög, glass är bäst. Violer är blåa, jag är bög, snacka supermycket, som en hök. Egon och jag är väldigt kära, kan vara svårt att förstå, men nu ska du få lära. Vi fyller varrandras mynningar i alla tider, som du kanske tror så faktiskt, det svider. Jag såg en boll idag, röd som vin. Bollen sa hej, du luktar gräddelin. Jag drog svärdet, hytte lite ballt. Bollen sa Va? Jag är faktiskt en galt. Ur rumpan trillade en lampa ur, ful som satan. Lampen lös inte, oförutsägbart som gatan. Jag skrek lite lätt, fan och bajs. Då lös lampan, som om popcorn blev majs. Ja, LÅG HUMUR så det förslår. Redigerad 4 oktober, 2006 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) Jag hade en katt, men den visade sig vara en paj. Jag fick reda på det under båtmässan där jag hittade bläckfisken Evert, han var evigt ung. Jävla sporreluder! På tåget ringde en utlänning och skällde ut mig. Han sa att hans fru hade ont "typ i arslet". Sen drog vi till BB och mobbade skiten ur bögen i buren... Åh, vilka tider! Hej, doktor Marhswin! När jag gick i skogen häromdagen hittade jag ett lik... Alltså, ett jävla lik! Fatta vad sexigt! Asså, ja ba drog ned byxorna och tände direkt! Det kom exakt 2 centiliter säd. Redigerad 5 oktober, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 augusti, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 (redigerad) *EPIC BUMP* Haha, omg. Jag gick igenom lite gamla grejer i den här tråden, fortfarande lika kul. Låg humor när den är som bäst! Redigerad 4 augusti, 2008 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 (redigerad) *EPIC BUMP* Haha, omg. Jag gick igenom lite gamla grejer i den här tråden, fortfarande lika kul. Låg humor när den är som bäst! Ja dina poster i den här tråden är ju ganska så sjuka http://www.acapela-group.com/Greetings/sam-1-b9d3932299611 Redigerad 4 augusti, 2008 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 (redigerad) "World of Warcraft är ett spel, eller som det också kallas. En drog. Många ungdomar är beroende av detta spel. Spelet går ut på att man skapar en karaktär och levlar den till level 70." Låter så sjukt roligt när han säger levlar och level!! Redigerad 4 augusti, 2008 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 http://www.acapela-group.com/Greetings/fis...09-b9d4701897ef Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 To be remembered. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 augusti, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2008 Hur kan inte den här ligga i Loungen..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts