Jojje Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Bajsen förklarade att han bodde i en pappersburk, där dom inte fick hoppa upp i toaletter. Jag blev helt jäkla krontokig och kastade honom i väggen så han lämnade en stor fin brun fläck. Om någon vill höra resten av "bajshistorian" uppläst av Erik, lägg till jojje94 på Skype. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Bah, jag kan inte lyssna på skiten. Det kommer upp en liten apple-spelare som man ska trycka på, och den spelar upp något men ljudet är borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 1234567890 små kosovobarn satt på en gren, en ramla ner. Sen var dom bara 1234567889 små kosovobarn kvar. @Vice.: hahaha . dagens, lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Om någon vill höra resten av "bajshistorian" uppläst av Erik, lägg till jojje94 på Skype. Äh, vafan, jag releasar den hel. Tihi, rätt rolig när man hör den första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Äh, vafan, jag releasar den hel. Tihi, rätt rolig när man hör den första gången. Haha, var det ingen som addade din skype eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Haha, var det ingen som addade din skype eller? Några, men jag tänkte på dom som inte har Skype. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Måste ni också öppna ljudfilen i Apple? Kan man spara ljudfilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 (redigerad) Ja, när den spelas upp, så används ju QuickTime. Tryck på pilen -> Spara som källfil Redigerad 20 september, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 FY FAN ASSÅ! Lol på Jojjes historia. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 FY FAN ASSÅ! Lol på Jojjes historia. Jag vet, jag lollade lite när jag gjorde den själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Äh, vafan, jag releasar den hel. Tihi, rätt rolig när man hör den första gången. Vafan jag skulle sparat den som natthumor, så jävla mycket jag skrattade nu har jag inte skrattat på länge Älskar att han ska dra allt som en saga också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 20 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Låter som en icke svenskkunnig invandrare. Snarare som en full finska som fått sin tunga kluven av en kokainspruta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 (redigerad) Petter och jag var ute i skogen idag, Han hade en mask mellan benen, Jag som har ett hål. Vi märkte att om man stoppade in masken i hålet så växte masken och blev stor och stark. 1337 är ett ord för n00b i internet sammanhang såsom counterstrike och dylikt jag brukar ha 488487467 - 2 i stats på de_dust2 Redigerad 20 september, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Man måste hämta om sidorna efter att dom laddat! Erik teh Swedish Guy Ingrid Pølseman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Ingrid Pølseman Var hittade du med skånsk dialekt? Blir jag dödad nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Haha! Härlig sak! 'Små, skära skärbrädor skallar snurriga Slovaker. Slovakerna sjunger sjömansvisor samtidigt som svenskarna steker slaskfittor. Skumt, säger socialkonstapel Svensson som spelar spigg.' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Natthumor ftw Sivs Hajl! Nu fan kommer hans erik och cuttar dig din lilla negerslaskfittahorböghallickjävel . Du är så jävla trettontrettisju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 (redigerad) Haha! Härlig sak! 'Små, skära skärbrädor skallar snurriga Slovaker. Slovakerna sjunger sjömansvisor samtidigt som svenskarna steker slaskfittor. Skumt, säger socialkonstapel Svensson som spelar spigg.' Kör det på dansk! ahahahahah, fyfan På norska: smask*smask*smaski*smaskig*smaskigaste*smask*smaskigt*smask smasksmask smaks asmaksmaks*smask*är smaskigt* Redigerad 20 september, 2006 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Vafan jag skulle sparat den som natthumor, så jävla mycket jag skrattade nu har jag inte skrattat på länge Älskar att han ska dra allt som en saga också Ja, han har nog den bästa berättarrösten jag har hört på länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Äh, vafan, jag releasar den hel. Tihi, rätt rolig när man hör den första gången. Jag får inte ner den, ladda upp den på nån bättre host. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts