Lancelot Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Är det någon som har 1.6 här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Nej..... Jag e ganska nöjd med cs som det är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Är det någon som har 1.6 här? ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 ja har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Jag skulle gärna vilja se fler hagelbössor och automatkarbiner i CS, t.e.x Spas12 och M60. Minigun vore inte heller helt fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Jag har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Jag har hos mamma! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Jag skulle gärna vilja se fler hagelbössor och automatkarbiner i CS, t.e.x Spas12 och M60. Minigun vore inte heller helt fel... minigun blir ju tönting... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 minigun blir ju tönting... Varför det? Minigun är ju ett skitcoolt vapen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 jo, men det skulle inte passa i cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mawe Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 HUr fan har ni fått tag i 1.6... jag trodde att den inte släppts än... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 HUr fan har ni fått tag i 1.6... jag trodde att den inte släppts än... Det är bara betan av 1.6 som har släppts... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Skippa CS och spela Battlefield 1942 Det äger 100 gånger mer än cs,,,.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Jag skulle gärna vilja se fler hagelbössor och automatkarbiner i CS, t.e.x Spas12 och M60. Minigun vore inte heller helt fel... Jag vet en sida med en massa skins till vapnen i cs. Men dessa är bara skins, så vapnen blir lika bra som de är med originalskin. Här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 den suger den här sidan ska det va CsSkins Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Niklas Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 zeroping= popup Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 vet nån vad det här e för några uppdateringar? klicka här (uppdateringar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 aahahahah man är riktigt dum om man går på det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 aahahahah man är riktigt dum om man går på det där vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 10 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2003 du kloak råttan det får bli i morron istället måste gå.............du får creata då........... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts