Magnus_hg Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 (redigerad) Jag vill ha hjälp med hur man lägger in modden så man kan savea vart som helst . Vill gärna ha en enkel förklaring. Redigerad 19 september, 2006 av Magnus_hg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Jag förstog ingenting av vad du skrev Kan du förklara lite bättre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Magnus_hg Skrivet 19 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 MEn det finns en modd som heter Save everywere. Och jag förstår inte hur jag ska lägga in den så jag kan save vart som helst.Lättare och förstå nu ? http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?acti...ile&id=1284 <-- Länken där den finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 MEn det finns en modd som heter Save everywere. Och jag förstår inte hur jag ska lägga in den så jag kan save vart som helst.Lättare och förstå nu ? http://www.gtagaming.com/pafiledb.php?acti...ile&id=1284 <-- Länken där den finns Det kanske står i readmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Jag tror gizmo91 har svaret ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Magnus_hg Skrivet 20 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Men förstod inte vad dom menade i readmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Vad är det för filer i modden? Är det bara en scm-fil ska du bara ersätta filen som heter "main.scm" och som ska ligga i rockstargames/gta san andreas/data/script. Om det är en sån mod så måste du tyvärr starta ett nytt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts