Jump to content

Hittade min första stuntfilm på datan;)

ZinteX
 Share

Recommended Posts

Lek inte bre, vi alla vet hur keff du var(/är?).

Sa aldrig att jag var/är bättre än såhär?

Alla kan vi hoppa ut från mount chilliad och snurra lite i luften så jag är inte imponerad...att jag inte visat mig mycket bättre säger inte att jag inte får säga vad jag tycker om denna.

Nu är inte tråden om det så till trådskaparen:

Bryr du dig om att bli bättre?

isåfall-

modda inte, det är inte lika kul att se. Kollat på andras stuntfilmer? brukar va ett bra sätt att lära sig.

lägg gärna på lite musik till filmen för ännu bättre resultat kan du försöka få saker i filmen att "ske" i takt med musiken så man får en känsla av att de hör ihop.

...tack för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sa aldrig att jag var/är bättre än såhär?

Alla kan vi hoppa ut från mount chilliad och snurra lite i luften så jag är inte imponerad...att jag inte visat mig mycket bättre säger inte att jag inte får säga vad jag tycker om denna.

Nu är inte tråden om det så till trådskaparen:

Bryr du dig om att bli bättre?

isåfall-

modda inte, det är inte lika kul att se. Kollat på andras stuntfilmer? brukar va ett bra sätt att lära sig.

lägg gärna på lite musik till filmen för ännu bättre resultat kan du försöka få saker i filmen att "ske" i takt med musiken så man får en känsla av att de hör ihop.

...tack för mig.

Much better.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo! ^_^ Så sagt som sant. Skulle vara kul att se tex. tackelberrys allra första gta film! :)

Sök i hans topics här och på GTAStunting.com så hittar du dom första han gjorde.

Han gjorde en film som hette FarmWars som var jävligt rolig också

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor