Drzeto Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Har problem med uppdraget: Breaking the Bank at Caligula's. När jag kommer upp på taket, skjuter SWAT styrkan och försöker ta fallskärmen så går inte det? Måste man göra sig av med något annat först för att ta fallskärmen? Det enda jag har är en SMG, pistol samt night vision goggles. Är det någon som haft samma problem och lyckets lösa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Har problem med uppdraget: Breaking the Bank at Caligula's. När jag kommer upp på taket, skjuter SWAT styrkan och försöker ta fallskärmen så går inte det? Måste man göra sig av med något annat först för att ta fallskärmen? Det enda jag har är en SMG, pistol samt night vision goggles. Är det någon som haft samma problem och lyckets lösa det? Testa med att trycka tab. Kanske den ersätter din nightvision då... annar har jag ingen aning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Den ersätter nightvision Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts