Jaffao Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Jag är på ett uppdrag då jag ska in på flygplatsen och ta ett flygplan.. sen åka till "dammen" .. och hoppa fallskärm där?.. jag flyger till den gula pilen på kartan..och de står att jag ska åka ovanför dammen.. jag gör ju det.. men inget händer, går inte att hoppa heller.. vad ska man göra? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Jag är på ett uppdrag då jag ska in på flygplatsen och ta ett flygplan.. sen åka till "dammen" .. och hoppa fallskärm där?.. jag flyger till den gula pilen på kartan..och de står att jag ska åka ovanför dammen.. jag gör ju det.. men inget händer, går inte att hoppa heller.. vad ska man göra? :S Den röda ringen är högt uppe i luften så du har antagligen missat den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Den röda ringen är högt uppe i luften så du har antagligen missat den. aha, ska försöka igen då.. tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts