SlimShady Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Hej! Jag har fastnat med ett uppdrag på GTA San Andreas. Först så får man en bil som man ska fixa till i ett garage kan ändra färg ljul nitro och sånt. Sen så ska man tävla med nån fattar inte riktigt hur man gör nån som kan hjälpa mig med det? Tack i förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Hej! Jag har fastnat med ett uppdrag på GTA San Andreas. Först så får man en bil som man ska fixa till i ett garage kan ändra färg ljul nitro och sånt. Sen så ska man tävla med nån fattar inte riktigt hur man gör nån som kan hjälpa mig med det? Tack i förhand! Hur man tävlar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Hej! Jag har fastnat med ett uppdrag på GTA San Andreas. Först så får man en bil som man ska fixa till i ett garage kan ändra färg ljul nitro och sånt. Sen så ska man tävla med nån fattar inte riktigt hur man gör nån som kan hjälpa mig med det? Tack i förhand! Är det möjligtvis det uppdraget när du får en lowrider som du sen åker och "dansar" med? Vad är det du har problem med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimShady Skrivet 18 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Hur man tävlar ? Man kör inte det kommer upp en massa pilar då använder ja piltangenterna och gör lika men det går inte undrar vad man ska göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 (redigerad) Ja? Det är ju skitlätt det uppdraget. Bara till att följa pilarna. Fast jag vet inte hur det är på dator. Redigerad 18 september, 2006 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimShady Skrivet 18 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Är det möjligtvis det uppdraget när du får en lowrider som du sen åker och "dansar" med? Vad är det du har problem med? Japp det är det nog! Vet du hur man gör? Ja? Det är ju skitlätt det uppdraget. Bara till att följa pilarna. Fast jag vet inte hur det är på dator. Okeej ja inte ja heller funkar inte ju står bara bad , missed it hela tiden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Japp det är det nog! Vet du hur man gör? Mja. Det gäller att tajma som bara fasen, helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 (redigerad) Japp det är det nog! Vet du hur man gör? Okeej ja inte ja heller funkar inte ju står bara bad , missed it hela tiden! Då är det bara att tajma, jag hade inga problem med det. Redigerad 18 september, 2006 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimShady Skrivet 18 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 (redigerad) Då är det bara att tajma, jag hade inga problem med det. Okeej då ska ja försöka hehe. Tack Redigerad 18 september, 2006 av SlimShady Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Du andvänder inte piltangenterna, du andvänder numpad-tangenterna i det uppdraget på PC. Tog mig lite tid att komma på det själv när jag spelade om uppdraget för ett tag sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Japp jag har spelet på dator! Skulle du ha riktigt problem med det så kan du ladda upp din savegame här, så kan jag eller någon annan göra uppdraget åt dig.. Men jag tycker du ska försöka så gott du kan själv först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimShady Skrivet 18 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Du andvänder inte piltangenterna, du andvänder numpad-tangenterna i det uppdraget på PC. Tog mig lite tid att komma på det själv när jag spelade om uppdraget för ett tag sen. Okeej det var ju synd jag har bärbar dator hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Okeej det var ju synd jag har bärbar dator hehe Otur! Du får väl byta tangenter då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlimShady Skrivet 18 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Otur! Du får väl byta tangenter då HAHA mm =) fast ja kan ta ett löst tangentbord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Behöver hjälp med ett uppdrag.. då man ska hjälpa snutarna och ta kort på han i huset.. i berget.. är snutar också utanför tror jag.. men jag dödar dom.. sen när jag kommer för nära så smiter han i huset, så kommer det upp att jag ska följa efter och döda honom, sen gör jag det.. så står det mission faild.. (stavning).. ? hur fan ska man göra? :S Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Behöver hjälp med ett uppdrag.. då man ska hjälpa snutarna och ta kort på han i huset.. i berget.. är snutar också utanför tror jag.. men jag dödar dom.. sen när jag kommer för nära så smiter han i huset, så kommer det upp att jag ska följa efter och döda honom, sen gör jag det.. så står det mission faild.. (stavning).. ? hur fan ska man göra? :S Tacksam för svar Du ska döda honom, sen ska du ta kort på liket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jaffao Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Du ska döda honom, sen ska du ta kort på liket. Jaha.. men så fort man dödar han så står det ju mission faild.. aja får testa igen då tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 oktober, 2006 Om du skjuter huvudet av honom så kan du inte idenifiera honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 11 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2006 Du får slå ihjäl honom. försök att smyga in huset... för upptäcker vakterna dig så sticker han.. kommer du in så e det bara att slå ihjäl honom å sedan ta lite vakra bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
calle jonsson Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Jag smög runt från baksidan huset och pepprade hans bil tills den sprängdes, sen peppra jag vakterna, sen peppra jag han. Tror jag hade uzi eller tech-9 och då gick han att identfiera utan problem. Verkar precis som om han inte vågar lämna huset när bilen är kaputt för han stod bara där och väntade. Efter det var det bara att slänga sig på dirtbiken och susa ner för berget med polisen hack i häl... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts