Jump to content

San Andreas Uppdrag

SlimShady
 Share

Recommended Posts

Hej! Jag har fastnat med ett uppdrag på GTA San Andreas. Först så får man en bil som man ska fixa till i ett garage kan ändra färg ljul nitro och sånt. Sen så ska man tävla med nån fattar inte riktigt hur man gör nån som kan hjälpa mig med det? Tack i förhand!

Är det möjligtvis det uppdraget när du får en lowrider som du sen åker och "dansar" med? Vad är det du har problem med?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det möjligtvis det uppdraget när du får en lowrider som du sen åker och "dansar" med? Vad är det du har problem med?

Japp det är det nog! Vet du hur man gör?

Ja? Det är ju skitlätt det uppdraget. Bara till att följa pilarna. Fast jag vet inte hur det är på dator.

Okeej ja inte ja heller funkar inte ju står bara bad , missed it hela tiden!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 4 weeks later...

Behöver hjälp med ett uppdrag.. då man ska hjälpa snutarna och ta kort på han i huset.. i berget..

är snutar också utanför tror jag.. men jag dödar dom.. sen när jag kommer för nära så smiter han i huset, så kommer det upp att jag ska följa efter och döda honom, sen gör jag det.. så står det mission faild.. (stavning).. ?

hur fan ska man göra? :S

Tacksam för svar :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Behöver hjälp med ett uppdrag.. då man ska hjälpa snutarna och ta kort på han i huset.. i berget..

är snutar också utanför tror jag.. men jag dödar dom.. sen när jag kommer för nära så smiter han i huset, så kommer det upp att jag ska följa efter och döda honom, sen gör jag det.. så står det mission faild.. (stavning).. ?

hur fan ska man göra? :S

Tacksam för svar :rolleyes:

Du ska döda honom, sen ska du ta kort på liket. :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag smög runt från baksidan huset och pepprade hans bil tills den sprängdes, sen peppra jag vakterna, sen peppra jag han.

Tror jag hade uzi eller tech-9 och då gick han att identfiera utan problem.

Verkar precis som om han inte vågar lämna huset när bilen är kaputt för han stod bara där och väntade.

Efter det var det bara att slänga sig på dirtbiken och susa ner för berget med polisen hack i häl...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor