Tux Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Sveriges ekonomi var redan på nergång när Alliansen fick makten förra gången. Och alliansen fick aldrig upp ekonomin. Vem fick upp den? Göran. Redigerad 17 september, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Hmm inte lika mycket som sossarna har förstört ekonomin nu. sossarna tar varje år cirk 5 miljarder kronor som stockholms kommun betalar i skatt och diverse andra grejer och ger det till andra kommuner? varför? jo därför att ju längre ifrån man kommer från stockholm desto fler röstar på socialdemokraterna. så då är det lika bra att skita i stockholms stad och ge bidrag till resten av landet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Och alliansen fick aldrig upp ekonomin. Vem fick upp den? Göran. Det skulle säkert moderaterna klarat av om dom skulle suttit vid makten efter det. Socialdemokraterna började förstöra ekonomin innan moderaterna fick makten, moderaterna fick makten ekonomin fortsatte falla. Moderaterna fick skit för allt och Socialdemokraterna fick makten igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Det skulle säkert moderaterna klarat av om dom skulle suttit vid makten efter det. Socialdemokraterna började förstöra ekonomin innan moderaterna fick makten, moderaterna fick makten ekonomin fortsatte falla. Moderaterna fick skit för allt och Socialdemokraterna fick makten igen. Och nu får vi väl hoppas på att inte ekonomin faller igen. Förmodligen kommer tusentals invandrare flytta från Sverige på grund av brist på Social bidrag och det kommer säkert Sverige tjäna på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Jaaa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Det kändes bra! Äntligen är sossarna borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Vi har haft En vänsterregering de sista 75(?) åren. Låt oss se vad Moderaterna går för. Tycker faktiskt att det är ganska bra att de vann. Trotts min röst på Socialdemokraterna. Moderaterna hade i alla fall en plan för hur deras politik skall vara, vilket motståndarna inte hade. Instämmer, kan vara intressant att se vad det blå blocket går för. Sedan gör ju detta att Socialdemokraterna blir lite mer taggade till nästa val. Grattis till ett otroligt lyft Reinfeldt, får man väl säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Wtf. Aja, vi får väl se hur Sverige kommer att se ut. Antingen blir det bra eller skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Bara att grattulera och känna er besegrade Nu är Sverige ÄNTLIGEN blått! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Jag kan säga att Göran Persson inte alls var bra. Men han tänkte iallafall på oss som inte är så rika. Vi som bor i Lägenhet och går i den vanliga skolan. Men Moderaterna verkar vilja göra det tufft för oss andra?, särskilt för de andra som har det extremt svårt, som bor i Rosengård tillex med utan jobb. Men alla ska ha en chans att visa vad dom går för. Soccarna har visat sitt och nu ska Moderaterna visa sitt. Redigerad 17 september, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 telenor: rött blir blått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Synd att dom vann, hade gärna sett 4 år till med göran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Bra Jag bryr mig inte så mycket om politik, men jag gillar borgarnas idéer mer Ska bli kul att se vad som händer nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Förnyelse förnöjer, får hoppas något blir bättre iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Får väl hoppas på det bästa. Redigerad 17 september, 2006 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Jag tycker att det borde finnas en neutral allians... Jag skule har röstat på miljöpartiet om jag hadde fyllt pr några månader tidigare. Synd bara att de måste aliera sig med Ex.Ministren Persson.. BTW: Nu måste jag ändra mina looadscreens till GTA Sweden.. Jag hadde en bild på ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Fan på tiden man börjar fokusera på arbete istället för bidrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Fan på tiden man börjar fokusera på arbete istället för bidrag. Snarare sänkt skatt åt de rika och inget annat val än skitjobb för de fattiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Jag tror inte att man kommer märka nåt, plötsligt har det gått fyra år. Statskulden är högre, allt är mer kass och vänsterblocket tar över igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 …Ökade ekonomiska klyftor och fortsatt diskriminering av kvinnor och invandrare på arbetsmarknaden. Därtill en up-fuckad skolreform vad gäller betygen. Heja Sverige! Bäh. Vi får la se hur det går för rövslickar-kvartetten, om de verkligen är så eniga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts