Siana Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Du måste tänka såhär, största anledningen till att SD har gått starkt framåt, tror (jag) beror på att folk vill markera för andra partier att dom är missnöjda med invandringen/integrationen, tror inte folk tycker särskilt bra om SD i helhet, utan dom vill att andra partier ska få upp ögonen för ett faktiskt stort problem idag, arbetslösheten och utanförskap för invandrare. Sålänge inte SD får sin röst hörd, kommer detta ämne aldrig tas upp bland andra partier. En ren skär punktmarkering. Så tror jag att en del tänker. Men jag tror att de flesta av deras röstare är rena skära rasister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Sossarna vann med 52%! Engelska skolan @ Järfälla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 21 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Piratpartiet fick 5% på vår skola.. Dom andra vet jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts