spajdermän Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Kristdemokraterna här Dom vann t.o.m på våran skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Kristdemokraterna här Dom vann t.o.m på våran skola Går du på en kristen skola? Min kusin gjorde det, hon fick inte ha linne på sig, för att visa axlarna är inte passande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Går du på en kristen skola? Min kusin gjorde det, hon fick inte ha linne på sig, för att visa axlarna är inte passande. Klart jag inte gör man måste inte va kristen för å gå me i dom heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Jag hittade på ett eget parti som jag röstade på. Tror inte jag vann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Klart jag inte gör man måste inte va kristen för å gå me i dom heller Tyckte bara det var underligt att KD fick mest röster. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 I våran skola hade det borgliga blocket majoriteten av rösterna, dom hade ca 62% medans S,V,MP hade ca 30% och ca 8% röstade på andra partier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 18 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Jag hittade på ett eget parti som jag röstade på. Tror inte jag vann. Vad gav du det för namn? "Kalan är bäst!11!!ettettett!!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 (redigerad) Jag fick reda på när jag kom tillbaka från min 4.5 timmars håltimme att det varit redan så jag fick inte rösta . Tror jag hade slängt bort den på antingen KD för att jag enligt alla undersökningar på internet "tillhör" de, inte satt mig in i politik alls så jag vet inte hur det är med det. Annars hade jag väl låtit F! eller Unika partiet få en röst för att det är synd om dem. Edit: Kalans parti ska jag rösta på nästa val ...vad kallar ni er(/du dig)? Redigerad 18 september, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Moderaterna vann på våran skola... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Hade inte skolval. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Kristdemokraterna här Dom vann t.o.m på våran skola På våran skola fick dom 16 av ca 1000 röster. Själv röstade jag på folkpartiet, men det gick inget vidare. V, S och M fick bäst, och skrämmande nog fick SverigeDemokraterna ca 15%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Jag hade inte skolval. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 ... Går inte du också på Portalens Gymnasium? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Röstade på Piratpartiet Vi fick inte rösta på dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 18 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Varför inte? Fanns det inga valsedlar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 skrämmande nog fick SverigeDemokraterna ca 15%. Hmm , skrämmande ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Hmm , skrämmande ?! Ja, vi vill väl inte ha ett rasistsverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 (redigerad) Vi fick inte rösta på dom Och dom säger att vi lever i ett demokratiskt land, fan för jävligt! Ja, vi vill väl inte ha ett rasistsverige? Du måste tänka såhär, största anledningen till att SD har gått starkt framåt, tror (jag) beror på att folk vill markera för andra partier att dom är missnöjda med invandringen/integrationen, tror inte folk tycker särskilt bra om SD i helhet, utan dom vill att andra partier ska få upp ögonen för ett faktiskt stort problem idag, arbetslösheten och utanförskap för invandrare. Sålänge inte SD får sin röst hörd, kommer detta ämne aldrig tas upp bland andra partier. En ren skär punktmarkering. Fotnot: Denna text speglar mina åsikter och mina funderingar. Redigerad 18 september, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Våran skola hade inte ens något skolval, blä min skola må vara Sveriges Modernaste, men den är fan bland Sverige Sämsta också . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Tyckte bara det var underligt att KD fick mest röster. =/ What can I say? Dom har braiga åsikter Sen kanske har de att göra med att på debatten vi hade dan innan så var KD-tjejen lätt bäst. Nån sa en rolig kommentar på bensträckaren oxå: Såg ni kristdemokraten eller!? Spec när hon tog av sig tröjan! Jag vet då vad jag ska rösta på! (hon tog av sig sin "kavaj" och hade en topp under) Inte för att jag tänkte så men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts