Jump to content

Skolval - Resultat

DimpZ
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag fick reda på när jag kom tillbaka från min 4.5 timmars håltimme att det varit redan så jag fick inte rösta :lol:.

Tror jag hade slängt bort den på antingen KD för att jag enligt alla undersökningar på internet "tillhör" de, inte satt mig in i politik alls så jag vet inte hur det är med det. Annars hade jag väl låtit F! eller Unika partiet få en röst för att det är synd om dem.

Edit: Kalans parti ska jag rösta på nästa val :wub: ...vad kallar ni er(/du dig)? :D

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi fick inte rösta på dom :(

Och dom säger att vi lever i ett demokratiskt land, fan för jävligt!

Ja, vi vill väl inte ha ett rasistsverige?

Du måste tänka såhär, största anledningen till att SD har gått starkt framåt, tror (jag) beror på att folk vill markera för andra partier att dom är missnöjda med invandringen/integrationen, tror inte folk tycker särskilt bra om SD i helhet, utan dom vill att andra partier ska få upp ögonen för ett faktiskt stort problem idag, arbetslösheten och utanförskap för invandrare. Sålänge inte SD får sin röst hörd, kommer detta ämne aldrig tas upp bland andra partier.

En ren skär punktmarkering.

Fotnot: Denna text speglar mina åsikter och mina funderingar.

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tyckte bara det var underligt att KD fick mest röster. =/

What can I say? Dom har braiga åsikter :D

Sen kanske har de att göra med att på debatten vi hade dan innan så var KD-tjejen lätt bäst.

Nån sa en rolig kommentar på bensträckaren oxå:

Såg ni kristdemokraten eller!? Spec när hon tog av sig tröjan! Jag vet då vad jag ska rösta på! :(:D

(hon tog av sig sin "kavaj" och hade en topp under) :lol:

Inte för att jag tänkte så men... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor