Tux Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Palme Partiet fick min röst. . Har du träffat tomten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 VAFAN. Fick man rösta på piratpartiet?! Min röst föll på MP, något som jag nu ångrat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Alla killar i min klass röstade på piratpartiet, bara för att larva oss. När jag blir 18+2 så blir det seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 . Har du träffat tomten? Haha nej, såg honom bara på Insider. Det var väl inte så seriöst röstat kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 VAFAN. Fick man rösta på piratpartiet?! Min röst föll på MP, något som jag nu ångrat! Varför skulle man inte få? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Jag röstade på Mp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Röstade på Socialdemokraterna. Det verkade inte som vi kunde få rösta på andra partier än de sju som finns i riksdagen, eller var det den blanka lappen också till att rösta på något annat parti än att rösta blankt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Röstade på Socialdemokraterna. Det verkade inte som vi kunde få rösta på andra partier än de sju som finns i riksdagen, eller var det den blanka lappen också till att rösta på något annat parti än att rösta blankt? Jag tog den blanka och skrev på, jag vet i fan om det var rätt men så gjorde jag i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 VAFAN. Fick man rösta på piratpartiet?! Min röst föll på MP, något som jag nu ångrat! Nej det får du inte, om du gör det blir det relegering från skolan på direkten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Varför skulle man inte få? Öhh... Trodde att min lärare sa något om det. Bha, borde koncentrerat mig mer på lektionen. *skryt* Är så van vid att redan kunna allt och äga alla på proven, utan att ha pluggat *skryt*. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Röstade på Socialdemokraterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 17 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Man kunde skriva partinamnet på en blank valsedel, ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Jag hade inte skolval. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Röstade på Piratpartiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 (redigerad) Mysko att Sverigedemokraterna inte lade sig högre än så. Trodde att de skulle rusa upp och lägga ändan någonstans brevid Moderaterna. Röstade i alla fall på Vänsterpartiet. Redigerad 18 september, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Vänstern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Röstade på miljötomtarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Vi fick bara rösta på de 7 riksdagspartierna, så det blev Moderata samlingspartiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 18 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Säker på att ni bara fick rösta på dom, eller fanns det bara valsedlar till dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Röstade på moderaterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts