freddajung Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Vad ska man göra med mumien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 (redigerad) Det är ingen mumie utan reportern som satt i båten i uppdraget innan. Kör över mumien tills den går sönder... Redigerad 8 februari, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 lol, mumie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Använd granater. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
freddajung Skrivet 8 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Jag har klarat det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Det är ingen mumie utan reportern som satt i båten i uppdraget innan. Kör över mumien tills den går sönder... Det är väl ingen reporter... Är det inte vittnet so man skulle bomba med granater... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Det är väl ingen reporter... Är det inte vittnet so man skulle bomba med granater... Det kanske det var, i ett av båt-uppdragen skulle man i alla fall döda en reporter i en speeder. Kasta granater?? Man skulle använda kulsprutorna på polisbåten när man förstörde båtarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Det kanske det var, i ett av båt-uppdragen skulle man i alla fall döda en reporter i en speeder. Kasta granater?? Man skulle använda kulsprutorna på polisbåten när man förstörde båtarna... Asuka ger en ett uppdrag där an ska döda en reporter i en Speeder, Ray ett där an ska skjuta ner hans kollega vid Fyren i Portland Beach...Kommer du inte ihåg det?? I båda dom uppdragen använder man kulsprutan på båten, Men jag menar uppdraget Silence The Sneak där man ska bomba en lägenhet där ett vittne finns... Det är han som är mumie sen so jag förstått det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Asuka ger en ett uppdrag där an ska döda en reporter i en Speeder, Ray ett där an ska skjuta ner hans kollega vid Fyren i Portland Beach...Kommer du inte ihåg det?? I båda dom uppdragen använder man kulsprutan på båten, Men jag menar uppdraget Silence The Sneak där man ska bomba en lägenhet där ett vittne finns... Det är han som är mumie sen so jag förstått det... Det var ett tag sedan och det är lätt att man blandar ihop olika uppdrag, men jag hade för mig att det var reportern som överlevde och blev inlindad i bandage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Det kanske det var, i ett av båt-uppdragen skulle man i alla fall döda en reporter i en speeder. Kasta granater?? Man skulle använda kulsprutorna på polisbåten när man förstörde båtarna... Jag menade att man skulle använda granater till att döda han i ambulansen. Men du menade kanske inte mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Jag menade att man skulle använda granater till att döda han i ambulansen. Men du menade kanske inte mig. Skulle jag ha quotat Misterwhoopee om jag ville kommentera ditt inlägg?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 (redigerad) Skulle jag ha quotat Misterwhoopee om jag ville kommentera ditt inlägg?? Men förlåt då..... Jag skrev ju faktiskt: "Du kanske inte menade mig" Redigerad 8 februari, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Men förlåt då..... Jag skrev ju faktiskt: "Du kanske inte menade mig" Ursäkta mig då, jag är på dåligt humör just nu p.g.a mitt cs som inte funkar ordentligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Ursäkta mig då, jag är på dåligt humör just nu p.g.a mitt cs som inte funkar ordentligt... Ok. Är det fortfarande ljudet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 Ok. Är det fortfarande ljudet? ja... jag har installerat om cs två gånger men ljudet slutar funka ändå. Jag tror jag ska installera mod-versionen istället för retail och se om det funkar då. Blev lite off-topic men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 8 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2003 ja... jag har installerat om cs två gånger men ljudet slutar funka ändå. Jag tror jag ska installera mod-versionen istället för retail och se om det funkar då. Blev lite off-topic men men... ´Ja ok. Nu slutar vi prata om det eftersom det inte hör hemma här... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts