skribb Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Jag förtidsröstade i fredags, och det blev... hemligtshetsstämplat! Fjant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Jag röstade på FP i riksdagsvalet, det enda val som jag som utlandssvensk får rösta i. Var bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Riksdag: Piratpartiet De andra: blankt ingen aning vad jag skulle rösta på.. Anledningen till min Piratpartiet röst är att det var så svårt att bestämma vad jag skulle rösta på för att verkligen få en förändring så istället för en blank röst blidde det såhär. QFT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Jag röstade på MP. Jepp, och det gick ju bra. Men jag var lite förvirrad, så jag lyckades inte lägga någon röst i kommunal och landstingsvalet. Förövrigt kändes det superfånigt att rösta, men jag vet att det är min plikt som medborgare och jag lyckades dra med mig en kompis som tänkte banga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 22% av Landskronaborna röstade på SD. Jag vet nog varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Fjant. Trodde du var bättre än så. Tydligen hade jag fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Och här kommer min tusende (1000) post: Roxxy: Jepp, för att de är rasister. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Jag röstade på MP. Jepp, och det gick ju bra. Men jag var lite förvirrad, så jag lyckades inte lägga någon röst i kommunal och landstingsvalet. Förövrigt kändes det superfånigt att rösta, men jag vet att det är min plikt som medborgare och jag lyckades dra med mig en kompis som tänkte banga. Det var väl inget? Själv kände jag mig helt våldtagen, då jag lämnade vallokalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 (redigerad) .röstade blankt.. så länge inget parti vågar stå för en legalisering av cannabis och en radikal sänkning av kostnaderna för oss bilister så orkar jag inte bry mig... tänkte vara soffliggare som vanligt men blev "tvingad" till vallokalen för att rösta blankt som en protest.. Redigerad 20 september, 2006 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 .röstade blankt.. så länge inget parti vågar stå för en legalisering av cannabis och en radikal sänkning av kostnaderna för oss bilister så orkar jag inte bry mig... tänkte vara soffliggare som vanligt men blev "tvingad" till vallokalen för att rösta blankt som en protest.. Ska vi starta ett parti? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts