SiXxe Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Kommunalt: Sverigedemokraterna Landsting: Sverigedemokraterna Riksdag: Sverigedemokraterna Idiot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Hmm, tror mina föräldrar röstade på Miljöpartiet. Nästa val röstar jag, mohah. Kommunalt: Sverigedemokraterna Landsting: Sverigedemokraterna Riksdag: Sverigedemokraterna Wow, bara för att jag tycker du har så extremt vrickade åsikter rapporterar jag dig. För stor avatar. Redigerad 17 september, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Idiot? Äh, Hans val sluta bjäbba om det. Tråden är mest till för att få reda på vad folk har röstat och inte börja snacka om vad som är bra och vad som inte är bra, vilket du är på god väg att göra. EDIT: För stor avatar? Redigerad 17 september, 2006 av eliizar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Rätt roligt att ni tror att jag bryr mig om vad ni tycker om vilka jag röstar på. Redigerad 17 september, 2006 av Hummler Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Onödig tråd skulle jag säga; du svarar ju själv inte på frågan. Inte heller har du tänkt över det att det redan finns femtioelva trådar kring vad man vill/ska rösta på. Så pilutta dig. Folk kanske har ändrat sig efter att dom tex votade moderaterna i den andra tråden. Jag får tyvärr inte rösta. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Folk kanske har ändrat sig efter att dom tex votade moderaterna i den andra tråden. You got it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Moderata Samlingspartiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Någon som kan säga vem som leder? eftersom här står det att Socialdemokraterna leder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Någon som kan säga vem som leder? eftersom här står det att Socialdemokraterna leder Socialdemokraterna leder förtillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Jag röstade på FP i riksdagsvalet, det enda val som jag som utlandssvensk får rösta i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Socialdemokraterna leder förtillfället. Men varför skriver Aftonbladet så jävla mycket "SEGER FÖR MODERATERNA". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 För att de vill vara först och störst, och nu har de för tillfället fel och därför har de ändrat till "Valet blir en jätterysare" http://www.aftonbladet.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Kommunalt: Miljöpartiet Landsting: Miljöpartiet, minns ej personen, men de va ngn som var zoolog iaf. Riksdag: Miljöpartiet Röstade i eftermiddags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Socialdemokraterna leder förtillfället. Men om vi pratar regeringsbyte är det OTROLIGT jämnt. Men man ska inte ropa hej förän..... EDIT: http://svt.se/webbproduktioner/Val06/html/...js/riksdag.html Kanon att följa, uppdateras hela tiden. Litar mer på den än AB.... Redigerad 17 september, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Bajs socialdemokraterna leder jus nu... O det skiljer alldeles för mycket för att jag ska känna mig säker.. Fan också! (ursäkta det dåliga språket. Röstade: Riksdagsvalet: Piratpartiet The rest: Moderata samlingspartiet. Anledningen till min Piratpartiet röst är att det var så svårt att bestämma vad jag skulle rösta på för att verkligen få en förändring så istället för en blank röst blidde det såhär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Någon som kan säga vem som leder? eftersom här står det att Socialdemokraterna leder S har mest röster "solo". Men Alliansen har 47.5%~ medans S, V, MP har 46%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Jäklar vad jämt det är nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Jäklar vad jämt det är nu. Håller med, nu är det bra nog spännande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Jupp, jäkligt spännande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 I värsta fall lär det inte vara klart föräns på Onsdag då allting ska kontrollräknas iochmed det jämna resultatet, visst skulle kontrollräknas ändå, men nu är det viktigare då det är jämnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts