eliizar Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Som frågan lyder. Har ni röstat än (Ni som får) och vad blev det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Jag får inte rösta, och det blir pannkaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Frågan är somsagt ställd till de som får rösta och inte de andra, onödig post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Onödig tråd skulle jag säga; du svarar ju själv inte på frågan. Inte heller har du tänkt över det att det redan finns femtioelva trådar kring vad man vill/ska rösta på. Så pilutta dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Jag frågar er, plus att det kanske är värt och säga om man har röstat eller inte. Men men, det är väll upp till någon som besitter de högre makterna att göra bedömningen om detta var en onödig topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Ska rösta senare idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Får inte rösta. => Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Har inte röstat ännu, ska göra det senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Socialdemokraterna på alla tre valen. (Röstade med mamma) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Snart bär det av till Handels där jag ska lägga min röst. Blir Peopleparty eller Moderatz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Jag förtidsröstade i fredags, och det blev... hemligtshetsstämplat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Moderaterna på alla 3 och NEJ till biltullar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Kommunalt: Socialdemokraterna, Personröstat på Annika Fröberg (Min syster) Landsting: Moderata Samlingspartiet Riksdag: Moderata Samlingspartiet *quick editooo* Röstade på syrran bara för att göra henne glad. Vinner M riksdagen så kommer det antagligen inte spela någon roll om jag röstade på S Kommunalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Kommunalt: Moderata Samlingspartiet Landsting: Moderata Samlingspartiet Riksdag: Moderata Samlingspartiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Kommunalt: Moderata Samlingspartiet Landsting: Moderata Samlingspartiet Riksdag: Moderata Samlingspartiet Om jag hade fått rösta dvs. Mina föräldra kommer rösta såhär för det vet jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Vänstern x3. Solidaritet går före flummiga skattesänkningar för de 4% rikaste IMO ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Kan la smyga in och berätta att mamma och pappa, de förrädarna, båda dumpade Socialdemokratiska valsedlar i urnorna tidigare under dagen. Mästaren i fickpingis, Lars Ohly, och hans underståtar ska det ju va'. Begrip' en änt' dä'? Redigerad 17 september, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 17 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Kommunalt: Kristdemokraterna Landsting: Kristdemokraterna Riksdag: Kristdemokraterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Kommunalt: Socialdemokraterna Landsting: Socialdemokraterna Riksdag: Socialdemokraterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Kommunalt: Sverigedemokraterna Landsting: Sverigedemokraterna Riksdag: Sverigedemokraterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts