Jump to content

Bara jag som sett en zigenare?

aleczus
 Share

Recommended Posts

En gång när jag körde runt i SA så sprang det en tjock tant med svart klänning med en duk på huvudet över vägen, klänningen hade lite oranga saker på eller vad det nu var. Det såg ut som en zigenare som jag aldrig sett i SA så jag körde över henne för att ta en bild... Men jag hade ju förstås ingen kamera!! Någon annan som sett en svart-orange tjock sak? Jag har bara sett henne en gång!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En gång när jag körde runt i SA så sprang det en tjock tant med svart klänning med en duk på huvudet över vägen, klänningen hade lite oranga saker på eller vad det nu var. Det såg ut som en zigenare som jag aldrig sett i SA så jag körde över henne för att ta en bild... Men jag hade ju förstås ingen kamera!! Någon annan som sett en svart-orange tjock sak? Jag har bara sett henne en gång!

Är det en sådan du menade?

post-9141-1159087703_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det rabarben sa, om du brytt dig om att läsa inlägget ordentligt, är att bara för att Du inte sett en viss ped, betyder det inte att ingen har sett den. Det finns inga okädna peds i San Andreas, så sluta posta topics om era "unika" peds.

Jag läste hans inlägg ordentligt, ja. Vad har det här med mig att göra? :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som jag sa, bara för att DU inte sett "kartong gubben" (vilket är konstigt, för de finns överallt i SF) så betyder det inte att INGEN har sett den. Det finns inag hemligheter i San Andreas längre, allt är utforskat.

Men det har jag ju aldrig sett heller. Hur hade jag då vetat att det fanns en kartonggubbe, om jag inte hade vetat att någon annan hade sett den? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Som jag sa, bara för att DU inte sett "kartong gubben" (vilket är konstigt, för de finns överallt i SF) så betyder det inte att INGEN har sett den. Det finns inag hemligheter i San Andreas längre, allt är utforskat."

Där har du fel, Leatherface är fortfarande en gåta! Kommer ihåg när ALLA letade efter honom (w00t)

Och bigfoot-spåren finns ju :lol:

Redigerad av jerrko
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Som jag sa, bara för att DU inte sett "kartong gubben" (vilket är konstigt, för de finns överallt i SF) så betyder det inte att INGEN har sett den. Det finns inag hemligheter i San Andreas längre, allt är utforskat."

Där har du fel, Leatherface är fortfarande en gåta! Kommer ihåg när ALLA letade efter honom (w00t)

Och bigfoot-spåren finns ju :lol:

Nej, R* har bekräftat att Leatherface är ett rykte

Länk till kommentar
Dela på andra sidor