aleczus Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 En gång när jag körde runt i SA så sprang det en tjock tant med svart klänning med en duk på huvudet över vägen, klänningen hade lite oranga saker på eller vad det nu var. Det såg ut som en zigenare som jag aldrig sett i SA så jag körde över henne för att ta en bild... Men jag hade ju förstås ingen kamera!! Någon annan som sett en svart-orange tjock sak? Jag har bara sett henne en gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Aldrig sett! :S Men, varför tryckte du inte bara print scrn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Mjo. Tror jag har sett. ..eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Aldrig sett! :S Men, varför tryckte du inte bara print scrn? ps2? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Tror att jag sett denna "zigenare" förklara nu vad som är så speciellt med denna ped att hon behöver en egen topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Terrorysta Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Tror att jag sett denna "zigenare" förklara nu vad som är så speciellt med denna ped att hon behöver en egen topic Därför att hon stjäl allt man äger när hon springer förbi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Är inte 100% säker på vilken du menar, men det finns ingen ped i San Andreas som inte jag sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 En gång när jag körde runt i SA så sprang det en tjock tant med svart klänning med en duk på huvudet över vägen, klänningen hade lite oranga saker på eller vad det nu var. Det såg ut som en zigenare som jag aldrig sett i SA så jag körde över henne för att ta en bild... Men jag hade ju förstås ingen kamera!! Någon annan som sett en svart-orange tjock sak? Jag har bara sett henne en gång! Är det en sådan du menade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Alla som har 2 ögon och inte är helt jävla blinda har sett henne. Dvs att det finns nästan ingen ped som ingen har sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Alla som har 2 ögon och inte är helt jävla blinda har sett henne. Dvs att det finns nästan ingen ped som ingen har sett. Mjo, jag har faktiskt aldrig sett kartong-gubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Det rabarben sa, om du brytt dig om att läsa inlägget ordentligt, är att bara för att Du inte sett en viss ped, betyder det inte att ingen har sett den. Det finns inga okädna peds i San Andreas, så sluta posta topics om era "unika" peds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Det rabarben sa, om du brytt dig om att läsa inlägget ordentligt, är att bara för att Du inte sett en viss ped, betyder det inte att ingen har sett den. Det finns inga okädna peds i San Andreas, så sluta posta topics om era "unika" peds. Jag läste hans inlägg ordentligt, ja. Vad har det här med mig att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Mjo, jag har faktiskt aldrig sett kartong-gubben. Som jag sa, bara för att DU inte sett "kartong gubben" (vilket är konstigt, för de finns överallt i SF) så betyder det inte att INGEN har sett den. Det finns inag hemligheter i San Andreas längre, allt är utforskat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2006 Som jag sa, bara för att DU inte sett "kartong gubben" (vilket är konstigt, för de finns överallt i SF) så betyder det inte att INGEN har sett den. Det finns inag hemligheter i San Andreas längre, allt är utforskat. Men det har jag ju aldrig sett heller. Hur hade jag då vetat att det fanns en kartonggubbe, om jag inte hade vetat att någon annan hade sett den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 (redigerad) "Som jag sa, bara för att DU inte sett "kartong gubben" (vilket är konstigt, för de finns överallt i SF) så betyder det inte att INGEN har sett den. Det finns inag hemligheter i San Andreas längre, allt är utforskat." Där har du fel, Leatherface är fortfarande en gåta! Kommer ihåg när ALLA letade efter honom Och bigfoot-spåren finns ju Redigerad 28 september, 2006 av jerrko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 "Som jag sa, bara för att DU inte sett "kartong gubben" (vilket är konstigt, för de finns överallt i SF) så betyder det inte att INGEN har sett den. Det finns inag hemligheter i San Andreas längre, allt är utforskat." Där har du fel, Leatherface är fortfarande en gåta! Kommer ihåg när ALLA letade efter honom Och bigfoot-spåren finns ju Nej, R* har bekräftat att Leatherface är ett rykte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Nej, R* har bekräftat att Leatherface är ett rykte jaha, men det är ett roligt rykte så jag tror att han finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts