Lofon Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Hallo! Jag hittade ett så kallat Easter Egg när jag var inne på gymet i Las Venturas. Om ni kollar på väggarna så är det klotter lite överallt, och på vissa ställen så står det "Love Fist" inristat (metal-bandet som var med i Vice City). Kanske redan visste det här - vad vet jag, men tänkte i alla fall berätta! // Greve Von Lofon Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Coolt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Åker och kollar upp det direkt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 LoveFist kanske slog igenom i SA också? Använd EasterEgg tråden nästa gång iaf. .report. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Använd EasterEgg tråden nästa gång iaf. .report. Jepp. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts