RavenE Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) En funktion som skulle vara väldigt användbar, är om man skulle kunna söka ett/flera inlägg från en viss person i Topicarna. Exempel: Jag vill se alla inlägg R2D2 har gjort i Dagens Lol, istället för att leta igenom HELA den topicen, så skulle jag kunna skriva in R2D2 i en sökruta och sedan få fram alla hans inlägg i just Dagens Lol. Redigerad 17 september, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Skön särskrivning på sitt vis. Topicarna. Jag vill inte vara petig men det skulle varit snyggare om det stod trådarna. Kalla det isåfall topics eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Vet man hur man använder sök funktionen så är det inte särskilt svårt... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...hlite=%2BDagens EDIT: Sen längst ned i varje tråd så kan du skriva in önskat sökord och söka igenom tråden. Exempelvis R2D2 BOT Redigerad 17 september, 2006 av [B][O][T] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Skön särskrivning på sitt vis. Topicarna. Jag vill inte vara petig men det skulle varit snyggare om det stod trådarna. Kalla det isåfall topics eller liknande. Svengelska ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 (redigerad) [O][T]' date=Sep 17 2006, 11:31' post='767355] Vet man hur man använder sök funktionen så är det inte särskilt svårt... http://www.gtasajten.com/forum/index.php?a...hlite=%2BDagens EDIT: Sen längst ned i varje tråd så kan du skriva in önskat sökord och söka igenom tråden. Exempelvis R2D2 BOT Låt mig då veta hur. Den up-fuckade sökfunktionen klagar ju även om jag skriver giltiga sökord Redigerad 22 september, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Låt mig då veta hur. Sök på tex R2D2 längst ner i search ritan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Då får jag bara fram resultat där andra användare har quotat R2D2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Lr så kan du trycka CTRL + F och söka där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Sök på tex R2D2 längst ner i search ritan? Då får du endast fram de svar som innehåller R2D2's nick. Inte de han har skrivit, eftersom att sökfunktionen söker efter text i topicsen inte medlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Då får du endast fram de svar som innehåller R2D2's nick. Inte de han har skrivit, eftersom att sökfunktionen söker efter text i topicsen inte medlemmar. Vilket RavenE redan har påpekat för mer än en vecka sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Vilket RavenE redan har påpekat för mer än en vecka sen Och vilket jag vill påpeka en gång till Man får BARA fram de inlägg som innehåller R2D2's nick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Och vilket jag vill påpeka en gång till Man får BARA fram de inlägg som innehåller R2D2's nick Jag vet redan det, fick reda på det för 2 veckor sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 4 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Jag vet redan det, fick reda på det för 2 veckor sen Ser du något svar? jag gör inte det...och jag skulle vekligen uppskatta att få vet hur man gör om någon vet. Sluta spamma med tjaffs om att folk skriver onödigt och tryck på report nästa gång du inte gillar vad du ser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Lr så kan du trycka CTRL + F och söka där Då kan man väl bara söka på den sidan man är på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Då kan man väl bara söka på den sidan man är på? Jepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 5 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Okej. Men en sådan funktion vore väl bra? Att man trycker på en knapp, (precis som man gör då man ska till ett visst sidnummer i en tråd), skriver in namnet på den man vill söka på, och vips, så har man alla inlägg från den personen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Mjo, det skulle vara användbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts