Simochka Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Är detta spelet prisvärd? För jag hade tänkt köpa det. Tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Ja det är den vad ja tycker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Ska köpa den om 2dar till ps2. måste ju ha hela samlingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Tycker det är onödigt att köpa. det är som en mittemelangrej mellan vice city och liberty city. jag själv köpte det bara eftersom det är till psp och psp + gta = portabel stunting YAY. men om ni ska köpa till ps2 så kan det kvitta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Så här i efterhand hade jag klarat mig utan spelet, hade inte missat något i alla fall. Men det fungerade som lite tidsfördriv. Jag har det till PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 (redigerad) Älskar spelet,skulle inte klara mig utan det nu när jag har kommit in det en bit. Redigerad 22 september, 2006 av chosen_one Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tonkow Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Kan folk sluta fråga det :'( Jag hatar sånna frågor... Of Course.. Buy it! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Visst, köp det. Men hela poängen var att det var bärbart, nu till PS2 tycker folk att det är dåligt. Å andra sidan kan man få lite retrokickar och framförallt tidsfördriv. Men det var inte det bästa de gjort, så köp det billigt istället för så snart som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Hur mycket kostar det där ute nu tro? Blir lite sugen på att köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Hur mycket kostar det där ute nu tro? Blir lite sugen på att köpa det. PS2, ca 250:- PSP, ca 400:- Var det det du menade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Sitter och spelar GTA Vice City stories till PSP nu, mycket bättre än GTA:LCS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Spelade detta idag hos en kompis. Var ganska roligt, men VCS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Så här i efterhand hade jag klarat mig utan spelet, hade inte missat något i alla fall. Men det fungerade som lite tidsfördriv. Jag har det till PS2. QFT, men kommer VCS på PS2 och isf när? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 QFT, men kommer VCS på PS2 och isf när?Nej, nej. Nej. Aldrig. (Säger PSP-ägaren själv och är sådär lagom mallig...) Eller, alltså, att de släppte LCS till PS2 var bara för att de ville locka till sig PSP-köpare. De har själva sagt att de är fullt medvetna om bristerna i LCS till PS2, och att porten till PS2 bara var till för att få andra att ta del av det PSP-ägarna fick. VCS kommer inte portas till PS2, det kan du vara säker på. Inte den här gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) Nej, nej. Nej. Aldrig. (Säger PSP-ägaren själv och är sådär lagom mallig...) Eller, alltså, att de släppte LCS till PS2 var bara för att de ville locka till sig PSP-köpare. De har själva sagt att de är fullt medvetna om bristerna i LCS till PS2, och att porten till PS2 bara var till för att få andra att ta del av det PSP-ägarna fick. VCS kommer inte portas till PS2, det kan du vara säker på. Inte den här gången. Vilka brister? Om jag ser på LCS från ett "stunter perspektiv" så är LCS PS2 det bästa spelet i hela GTA historien. Visst är SA mer värklighets baserat men kolla, vad är målet med TV/Dator-spel? Att få skiten så värklig som möjligt eller att göra det roligt? Shieet, aldrig att jag sjunker så lågt som till bärbara konsoller. Redigerad 7 december, 2006 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 11 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2006 Shieet, aldrig att jag sjunker så lågt som till bärbara konsoller. Varför inte, en tidsräddare i bussen eller under semestertider. Du måste ju inte bara ha ett psp, lr? Men jag kan ju som inte säga att man ska ha ett psp, men det är lätt värt pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tim141 Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 (redigerad) Vad är skillnaden mellan Gta 3 och Gtar Liberty City Stories? Och Vad är det för skillnad mellan Gta Vice City och Gta Vice City Stories. Blir lite sugen på att köpa någon av dom. För som jag fattar det så bygger Gta Liberty City Stories på Gta 3 och Gta Vice City Stories på Gta Vice City. Eller? Redigerad 8 januari, 2007 av Tim141 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Vad är skillnaden mellan Gta 3 och Gtar Liberty City Stories? Och Vad är det för skillnad mellan Gta Vice City och Gta Vice City Stories. Blir lite sugen på att köpa någon av dom. För som jag fattar det så bygger Gta Liberty City Stories på Gta 3 och Gta Vice City Stories på Gta Vice City. Eller? Jo, det stämmer. Skillnaden är att spelen är bärbara och att det är en ny story till dem, som bygger på tidigare karaktärers historia, plus lite nya fordon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tim141 Skrivet 8 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2007 Jo, det stämmer. Skillnaden är att spelen är bärbara och att det är en ny story till dem, som bygger på tidigare karaktärers historia, plus lite nya fordon. så det är inga nya uppdrag eller så? eller har jag missuppfattat dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2007 så det är inga nya uppdrag eller så? eller har jag missuppfattat dig? Va? Nej, en ny story innebär ju såklart helt nya uppdrag. Det som är lite häftigt med Stories-spelen är att man får mer djup i gamla karaktärers historia. Lance i VC, till exempel. I VCS är han väldigt annorlunda och man tycker mer synd om honom än man gjorde i VC. Ja, det är helt nya uppdrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts