samool Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 Är det nån som vet säkert att GTA: Vice City kommer på PC, tänk va hemskt d vore annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 de e lungt för mig ...köp ps2 annars..köpte det enbart för GTA III! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 17 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2002 Är det nån som vet säkert att GTA: Vice City kommer på PC, tänk va hemskt d vore annars Inte helt 100%-igt säker, men nästan... Så bra som GTA3 har sålt till PC, så vore det väldigt dumt av Rockstar om de inte släppte Vice City på PC också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KoTTeN Skrivet 29 augusti, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2002 de e lungt för mig ...köp ps2 annars..köpte det enbart för GTA III! du är inte ensam om det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2002 du är inte ensam om det... Nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 17 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2002 Inte helt 100%-igt säker, men nästan... Så bra som GTA3 har sålt till PC, så vore det väldigt dumt av Rockstar om de inte släppte Vice City på PC också. Men jag är 100%-igt säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2002 Ja för PC regerar ju Vore en miss annars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jolle Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Ja för PC regerar ju Vore en miss annars! Hallå hur kan du bara våga att säga att pc regerar!Ps2 är det som regerar!! Det är inte många spel tillverkare som gör spel till datorn lika många som till ps2.Detsutom vet jag att det stod på gta sajten eller om det var någon annan att sony har gjort ett kontrakt på att det inte kommer tillverkas på någon annan enhet än playstation 2. Jag skäms inte för om jag skulle ha fel men jag tycker inte om att min underbara konsol blir förolämpad av en gammalmodig dator!!! Ha det så trevligt endå för jag är en bra kompis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Hallå hur kan du bara våga att säga att pc regerar!Ps2 är det som regerar!! Det är inte många spel tillverkare som gör spel till datorn lika många som till ps2.Detsutom vet jag att det stod på gta sajten eller om det var någon annan att sony har gjort ett kontrakt på att det inte kommer tillverkas på någon annan enhet än playstation 2. Jag skäms inte för om jag skulle ha fel men jag tycker inte om att min underbara konsol blir förolämpad av en gammalmodig dator!!! Ha det så trevligt endå för jag är en bra kompis! Är det fler som utvecklar spel till PS2 än till Pc......hmm.....vart har du läst det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jolle Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Ja du vet nu på sistone har jag bara sett några nya spel till datorn.Men på ps2 så strömmar det in nya spel. Jag ska inte förolämpa min dator för den har varit min lilla vän ganska länge.Men det var så att tillexempel Gta 3 skulle komma och ja..Men nu har jag haft playstation 2 ända sen julas och jag har cirka 19 spel till den.Jag gillar den bäst. Jag tycker det slutas tala om dator nu.På min skola är det Playstation 2 det härjas om.Mina kompisar har inte Playstation 2 men ändå talas det inte om dator.En har det. Och en annan ska få det till julklapp. Jag har läst det på den här sidan tror jag läs själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Tes: PC är bättre än spelkonsol (en tes är något man argumenterar för). Argument: *PC:n är mycket billigare än spelkonsolen om man jämför med hur mycket de kan göra. *Det finns fler tillbehör etc. till PC:n än till spelkonsolen. *På PC:n kan man välja om man vill använda tangentbord/mus eller gamepad, joystick m.m, på spelkonsolen måste man spela med handkontroll(om inte tillverkaren har gett ut nåt specialtillverkat tangentbord endast till den spelkonsolen). *PC:n kan man uppgradera när den blir gammal. *Spelkonsolen måste vara i närheten av en TV, datorn kan placeras var som hellst. *Ingen PC, inga mods... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 *Ingen PC, inga mods... Det är just det, det förstör spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2002 Det är just det, det förstör spelet Mods e ju frivilligt!!! Vill man inte ha nått behöver man inte ladda hem det... Jag använder mods för att orginalen blir tråkiga!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 2 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2002 Mods Kör jag in i spelen när jag har varavat dom! Så man inte tröttnar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts