The_go Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 (redigerad) EDIT: Råkade quota av misstag.... Skyller på vinet. Votade. fast säger inte vad jag röstade på, för säkerhetsskäl, Frenzy. Redigerad 17 september, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Högern! Men det kommer nog bli Vänstern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Vote: bryr mig inte, spelar ingen roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Votade. fast säger inte vad jag röstade på, för säkerhetsskäl. Var inte du åt vänster precis? Vice: Okej! Alla partier har vissa bra grejer, men man får ju se det med helhet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Jag vet inte riktigt, känns som att sossarna kommer fuska på nått vis... känns som det! Om allt skulle vara ärligt tror jag att alliansen vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Jädrans vad ni klämmer ur undersökningar ur valet. "Tidigare fanns det ett parti i högern som stod någonstans i mitten; ett parti som fungerade som en slags spärr för att inte Sverige skulle bli för blått om högern vann. Det finns det inte idag. Det finns bara Moderaterna, och tre småpartier, Kristdemokraterna, Centerpartiet och Folkpartiet, som alla tävlar om att vara längst till höger om Moderaterna. Vinner det högra blocket finns det ingen spärr för att förhindra att Moderaterna får sitt dröm- höger- Sverige. Rösta rött, för att förhindra att solidariteten utplånas!" Vänster- blocket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Var inte du åt vänster precis? Vice: Okej! Alla partier har vissa bra grejer, men man får ju se det med helhet. Var ironisk, ironiskt nog. Som sagt, tycker själv jag vart väldigt öppen i forumet med att jag är vänster. Kul att du minns vart jag står någonstans. Visar ju att du bry dig, om mig Redigerad 17 september, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Var ironisk, ironiskt nog. Som sagt, tycker själv jag vart väldigt öppen i forumet med att jag är vänster. Kul att du minns vart jag står någonstans. Visar ju att du bry dig, om mig Okej, blev lite orolig. Självklart bryr jag mig om dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Okej, blev lite orolig. Självklart bryr jag mig om dig. Soo, du stöttar oxå vänster-blocket? Good boy!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Sverigedemokaterna är på väg in i riksdagen. Bra eller dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Läste i tidningen att det är bara dom som tjänar mer än 29000 i månaden som tjänar på att moderaterna vinner. Sen vill de privatisera en stor del av sjukvården, ska det kosta att bli sjuk? Vote: Vänstern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Sverigedemokaterna är på väg in i riksdagen. Bra eller dåligt? Fan tror du, det hade varit fruktansvärt pinsamt för Sverige som land om dom hade ett främlingsfientligt parti i riksdagen. Det är skitdåligt såklart. Värre än att ha Bert Karlsson i riksdagen.. Och jag tror högern vinner. Vill vänstern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Fan tror du, det hade varit fruktansvärt pinsamt för Sverige som land om dom hade ett främlingsfientligt parti i riksdagen. Det är skitdåligt såklart. Värre än att ha Bert Karlsson i riksdagen.. Och jag tror högern vinner. Vill vänstern. Dom vill bara minska invandringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 17 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Dom vill bara minska invandringen. Nej, de vill inte att muslimska kvinnor ska få bära slöjor, då kan man göra så att det är förbjudet att ha någon maskerad kostym överhuvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Dom vill bara minska invandringen. De vill slänga ut invandrarna som bor här också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 De vill slänga ut invandrarna som bor här också. Nepp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Nepp. Fan, nu är det synd att jag rev sönder och slängde deras valblanketter.. Men jag är ganska säker poå att det stod något om att de ville starta kollektiv utvandring? Eller något liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Nej, de vill inte att muslimska kvinnor ska få bära slöjor, då kan man göra så att det är förbjudet att ha någon maskerad kostym överhuvudtaget. Om det är det som krävs så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Ut med persson å in me nalle puh, ior, nasse och alla andra djur. Pooolitiken blir lika sketen vi-hi-iiiilket som. Vote: HÖGER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Om det är det som krävs så... Ja, nu minns jag. Det är ju du som är dum i huvudet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts