Jump to content

Vilket block ska styra över Sverige de närmaste fyra åren?

Ceone
 Share

Vilket block ska leda Sverige de närmaste fyra åren?  

76 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 73
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Jädrans vad ni klämmer ur undersökningar ur valet.

"Tidigare fanns det ett parti i högern som stod någonstans i mitten; ett parti som fungerade som en slags spärr för att inte Sverige skulle bli för blått om högern vann. Det finns det inte idag. Det finns bara Moderaterna, och tre småpartier, Kristdemokraterna, Centerpartiet och Folkpartiet, som alla tävlar om att vara längst till höger om Moderaterna. Vinner det högra blocket finns det ingen spärr för att förhindra att Moderaterna får sitt dröm- höger- Sverige. Rösta rött, för att förhindra att solidariteten utplånas!"

Vänster- blocket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var inte du åt vänster precis? :blink:

Vice: Okej! ;) Alla partier har vissa bra grejer, men man får ju se det med helhet.

Var ironisk, ironiskt nog. Som sagt, tycker själv jag vart väldigt öppen i forumet med att jag är vänster. B)

Kul att du minns vart jag står någonstans. :) Visar ju att du bry dig, om mig ;)

Redigerad av The_go
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sverigedemokaterna är på väg in i riksdagen.

Bra eller dåligt?

Fan tror du, det hade varit fruktansvärt pinsamt för Sverige som land om dom hade ett främlingsfientligt parti i riksdagen. Det är skitdåligt såklart. Värre än att ha Bert Karlsson i riksdagen..

Och jag tror högern vinner. Vill vänstern.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor