Ceone Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Val imorgon. Har inte varit en sådanhär röstning innan så... vote: höger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Vänstern vill jag. Högern tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Hoppas på vänster. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Jag skulle satsa på att det blir högern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Det som vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 (redigerad) Viva la maktskifte; från röd till röd regering. Bort med Persson och in med Ohly, sa profeten. Dessvärre vinner antagligen högern. Besides: rödingarna har inte bunkrat ihop sig och bildat någon allians, om du nu trodde det. Det är bara höger-lirarna som har gjort det. Redigerad 16 september, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Vote: Höger. Tror att det blir högern. Vill att det ska bli högern. Dom på vänsterkanten är inte tillräckligt samordnade. Dom säger alltid olika i debatterna om vad dom har enats om. Göran vill inte ge Miljöpartiet ministerposter och då vill inte Miljöpartiet ge Göran stöd (visserligen andra gången dom lovar så men denna gången är det mycket tydligare). Fin gröt det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Just nu är det så himla jämt så jag vågar inte tro någonting. Hoppas dock att vänsterpartierna och grönan får fortsatt majoritet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Tror på högern Hoppas på högern. Men det är ju ganska jämnt ännu så allting kan hända, Men bara jag slipper se Göran som statsminister så skulle jag nog stå ut med vad som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Vänstern vill jag. Högern tror jag. Indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Höger, Sverige behöver nåt nytt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Är så övertygad om att vänster vinner så att jag skulle kunna slå vad om min högra arm. Folk vågar inte rösta på högern. Vote: Vänster-alliansen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Hoppas: Vänstern Tror (Tyvärr): Högern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Högern vill jag. Vänstern tror jag. Pessimism ftw! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Är så övertygad om att vänster vinner så att jag skulle kunna slå vad om min högra arm. Folk vågar inte rösta på högern. Vote: Vänster-alliansen Och vad vill du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 (redigerad) Jag hoppas och tror på att vänster-alliansen kommer vinna. Redigerad 16 september, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Högern. Bort med kommunistpartierna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Och vad vill du? Jag vet inte riktigt. Höger har många bra synpunkter men jag kommer nog att lägga min röst på vänster eftersom jag stödjer dem i mer åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Höger-alliansen. Hoppas jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 (redigerad) Vet inte riktigt, tror det vore nyttigt för Sverige om högern vinner. Tror dock att vänstern vinner. Redigerad 16 september, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts