chosen_one Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 (redigerad) Det fixade sig. fick det inte att fungera,höll på minst 30min,sedan bara mystiskt funkade det Redigerad 16 september, 2006 av chosen_one Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Jag behöver aldrig göra mer än att slå in fusket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Ahh, nu får man flashbacks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Ahh, nu får man flashbacks. Det var tider med Gta VC ... Men just det flyg med bilar fusket kunde man inte stänga av eller hur var det??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Det var tider med Gta VC ... Men just det flyg med bilar fusket kunde man inte stänga av eller hur var det??? Jo det kan man väl? Eller? Aah, vc. Nu längtar man till VCS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Jo det kan man väl? Eller? Aah, vc. Nu längtar man till VCS! Jag visste inte så... Men det blir inge VCS för mig. Har ingen PSP eller PS2 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Det var tider med Gta VC ... Men just det flyg med bilar fusket kunde man inte stänga av eller hur var det??? Om man sparar så går det inte att få bort.. Men så är det väl med alla fusk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Om du trycker in bilflygarfusket och kör iväg med en tank kan du flyga upp i luften (som ett flygplan) om du skjuter rakt bakåt hela tiden. Jag kom upp över helikopterhöjd en gång men tappade kontrollen och störtdök rakt ner. Därför slängde jag mig ut ur tanken, och när den landade råkade en polisbil vara ivägen... Haha! Vad är oddsen för att man på biltaket ska få en pansarvagn nerflygandes från 200 m? Kan bifoga replay senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Om man sparar så går det inte att få bort.. Men så är det väl med alla fusk? Åtminstone med de flesta, man varnas ju t.o.m när man tänker spara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts