Jump to content

Krafttag mot spam m.m

Nord
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 169
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Läs hans post, sen min, förstår du nu vad jag menar?

Nej, vad är det du menar egentligen? Att du vill att forbollstråden ska bli "officiell" även fast den redan är det? :)

Eller vill du bara påpeka att den senaste fotbollstråden som finns inte har varit aktiv på snart ett år?

Ser ingen mening med den här diskussionen över huvud taget.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, vad är det du menar egentligen? Att du vill att forbollstråden ska bli "officiell" även fast den redan är det? :)

Eller vill du bara påpeka att den senaste fotbollstråden som finns inte har varit aktiv på snart ett år?

Ser ingen mening med den här diskussionen över huvud taget.

Nej jag menar inte att den ska bli officiell, försökte förklara att den inte kommer att falla i glömska och att det inte finns några andra fotbollstrådar :lol:

edit: Och ja denna dissusion är ganska onödig, vi avslutar den nu. Om någon vill nåt så skicka pm.

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon mer än jag som tycker att KalleR borde få en varning för hans offtopic snack i Bild på dig själv tråden? Har haft en liten diskution med honom via pm, men han verkar inte bry sig.

Bara för att han har en högre "rankning" än vi vanliga medlemar, betyder det inte att han ska få skriva offtopic flera sidor.

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon mer än jag som tycker att KalleR borde få en varning för hans offtopic snack i Bild på dig själv tråden? Har haft en liten diskution med honom via pm, men han verkar inte bry sig.

Bara för att han har en högre "rankning" än vi vanliga medlemar, betyder det inte att han ska få skriva offtopic flera sidor.

Nått straff borde han få iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej du har fel, den kommer inte klistras alls. Detta är ett GTA forum, det finns befintliga sportforum för intresserade.

Nej, den ska inte byta namn till officiell, då det redan finns för många trådar om fotboll är det risk för att denna faller i glömska, och då, efter ett tag, startas en ny tråd och vi är på gång igen.

En officiell tråd ska alltid finnas där, alltid vara aktiv, har svårt att tro att denna alltid kommer ligga på topp.

Därför får endast namnet "likna" officiellt.

Förstår du?

Förstår precis! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men är du konstig eller? Han skrev like mycket offtopic som eliizar, då ska eliizar också få en varninga isf. :)

Vilket jävla tjaffs överallt HELATIDEN, lägg ner.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att man går offtopic i några inlägg, tex som när jag diskuterade The_Go:s ålder och om hon var tjej eller kille i den här tråden får man väl anse vara okej.

Att diskutera ett ämnen i felera sidor bör ju däremot inte vara det. Det gjorde ju inte KalleR heller. Han skrev några inlägg och inget mer.

Sedan ja, han är mod och kan tänja på reglerna en del, bara att inse och acceptera.

Men givetvis är det klart att det finns gränser även för dem, men de är högre än för "vanliga" medlemar.

Så är det med alla former av aktouriteter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Enligt min åsikt så var det inte ens offtopic.. Det var bara en fortsatt diskussion av en av bilderna, och det måste väl ändå få vara tillåtet? :)

Ingen av dem förtjänar något straff, god damn it.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bra skit. Men ibland känns det som en tråd om något ointressant leder in på något annat ämne som är mycket roligare att diskutera, då tycker inte jag att det gör något. Bara det inte blir en tjafstråd. Då är det väl lika bra att man diskuterar i den tråden istället för att göra en ny.

Jag vill passa på att fråga om det går att se själv om man har några varningar, eller måste man fråga?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skämms så oerhört mkt, och bryr mig precis lika mkt så att jag hade varnat mig själv om det gick. :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

;) Lugn, Hultan kan nog ge dig en skriftlig varning om du vill

Redigerad av Godfather
Länk till kommentar
Dela på andra sidor