chosen_one Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Välkommen till gtasajten: personangrepp och påhopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Det är fel, du kan inte stava till söt. Patetiskt. Vadå talar. Vi skriver ju. Okej, nu har jag fått nog. Du är dum i huvudet, du har inget att säga, du går offtopic och du har inget här att göra längre. Säg hej då till dina "kompisar", din vistelse tar slut här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Okej, nu har jag fått nog. Du är dum i huvudet, du har inget att säga, du går offtopic och du har inget här att göra längre. Säg hej då till dina "kompisar", din vistelse tar slut här. Som någon sa får ni gärna vara öppnare med straffen. Hur länge är han bannad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Det är fel, du kan inte stava till söt. Patetiskt. Vadå talar. Vi skriver ju. 1) Soet är en försköning av ordet söt. 2) Det är bildlikt talat. Men det är antagligen för mycket begärt av dig, att du skall fatta det... Ska du kritisera fler medlemar så ta det över Pm från och med nu... På återseende Moroni_Family. (förhoppningsvis minst 3 månader) *Höll på att skriva när du postade KalleR. StellHell Sorry. ** Jag är dessutom blind... Redigerad 17 september, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Som någon sa får ni gärna vara öppnare med straffen. Hur länge är han bannad? Står det någonstans att vi måste säga det? Jag har kollat i reglerna men det ser inte så ut.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Ah, jag som precis skulle göra en "Moroni_Familys felstavningar den senaste månaden" under pompa och ståt. Nåja. Som någon sa får ni gärna vara öppnare med straffen. Hur länge är han bannad? Mjo, jag vill passa på att påpeka det än en gång. Det skulle vara trevligt om man fick det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Står det någonstans att vi måste säga det? Jag har kollat i reglerna men det ser inte så ut.. Nej, det står ingenstans och ingen av er har någonsin sagt att ni ska det. Däremot skulle vara kul om ni gjorde det. Inget ni behöver mörka precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Ett litet "Tip of the day". Säger jag ingen tid så är det permban. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 17 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Oj mycket läsning. Jobbat hela dagen så jag har inte haft möjlighet att kolla. Men nu har jag. Blandade reaktioner märker jag, men överlag verkar det vara positivt. Bra! Då fixar vi detta tillsammans. Edit: Kanon att ni reportar. Bara fortsätt då det är väldigt svårt för oss att kolla genom varje ny tråd. Redigerad 17 september, 2006 av A.A Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Bra bra A.A Nu kasnke det blir trevligare här igen. Jo förästen vart har Hultenius tagit vägen? Har inte sett han på år och dag. Redigerad 17 september, 2006 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Bra bra A.A Nu kasnke det blir trevligare här igen. Jo förästen vart har Hultenius tagit vägen? Har inte sett han på år och dag. Mycket bra fråga. Senast aktiv den 18 August 2006 - 10:30. Ca. 1 månad. I en tråd tidigare så skrev han att han var inne 1 gång i veckan, pyttsan heller! Redigerad 17 september, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Kanske time för Hultenius att sätta sig själv som 'Hedersadministratör' och låta någon medlem han tror på sköta detta forum och hemsida på ett fint sätt. Kanske inte ska klaga på nyhetsuppdateringen på hemsidan då det inte hänt så mycket i GTA-världen, men sidan håller inte toppskick när det gäller just sådan standard, och vi är ju ändå Sveriges bästa (och enda) GTA-sida så lite mer info kan man tycka fram. Forumet klagar jag absolut inte på när det gäller dess användning och hur medlemmar är. Men det är inte mycket uppdateringar här heller. Jag klagar inte på Hultenius, inte alls, uppskattar honom. Men jag vill se mer action här. Nu höll jag mig kanske alldeles för mycket offtopic för denna tråd vilket kanske inte är bra när tråden just handlar om man gärna inte ska gå offtopic. Men som sagt var... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Förlåt om jag låter knäpp. Men kan vi inte skita i "undantagen" ? Varför ska respekterade medlemmar få fler chanser än andra? Finns ju vissa som har 7-8 varningar som förblir "obannade" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Kanske time för Hultenius att sätta sig själv som 'Hedersadministratör' och låta någon medlem han tror på sköta detta forum och hemsida på ett fint sätt. Kanske inte ska klaga på nyhetsuppdateringen på hemsidan då det inte hänt så mycket i GTA-världen, men sidan håller inte toppskick när det gäller just sådan standard, och vi är ju ändå Sveriges bästa (och enda) GTA-sida så lite mer info kan man tycka fram. Forumet klagar jag absolut inte på när det gäller dess användning och hur medlemmar är. Men det är inte mycket uppdateringar här heller. Jag klagar inte på Hultenius, inte alls, uppskattar honom. Men jag vill se mer action här. Nu höll jag mig kanske alldeles för mycket offtopic för denna tråd vilket kanske inte är bra när tråden just handlar om man gärna inte ska gå offtopic. Men som sagt var... Det är därför han skaffade admins och mods. Det är deras jobb att ta hand om forumet medans han är inaktiv. Redigerad 17 september, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Hur funkar det egentligen? Låt oss säga att någon får sin femte varning och därmed någon månads hübernating (t.ex.) När den personen kommer tillbaks.. Hur många varningar har den då? Och om det är så att det fortsätter räknas efteråt, att man får 6, 7, 8 varningar så har rabarben svar på sin fråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Hur funkar det egentligen? Låt oss säga att någon får sin femte varning och därmed någon månads hübernating (t.ex.) När den personen kommer tillbaks.. Hur många varningar har den då? Och om det är så att det fortsätter räknas efteråt, att man får 6, 7, 8 varningar så har rabarben svar på sin fråga. 5 varningar är perm bann om man inte är en respektabel medlem. T.ex. saffecool kommer aldrig tillbaks. P-C hade väl också fler än 5 varningar innan han fick sin "yberlånga ban" ? Btw... hur gör man tyska u? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 5 varningar är perm bann om man inte är en respektabel medlem. T.ex. saffecool kommer aldrig tillbaks. P-C hade väl också fler än 5 varningar innan han fick sin "yberlånga ban" ? Btw... hur gör man tyska u? Saffecool fick ett halvår, minns jag. Bananen har väl inte gått ut än? Du trycker på tangenten till vänster om Enter-knappen (den som har tecknen ¨^~) följt av ett u, i, e eller vad du nu vill dubbelpricka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Saffecool fick ett halvår, minns jag. Bananen har väl inte gått ut än? Du trycker på tangenten till vänster om Enter-knappen (den som har tecknen ¨^~) följt av ett u, i, e eller vad du nu vill dubbelpricka. Fast på ett sätt så glömmer man nog bort forumet om man blir bannad i ett helt år. 2. Übertack! Redigerad 17 september, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 17 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Vid 5 varningen sätter jag alltid livstid. Finns ingen annan anledning att göra något annat då man har fått ! FEM ! chanser på sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Det är därför han skaffade admins och mods. Det är deras jobb att ta hand om forumet medans han är inaktiv. Oh ja. Men jag pratade om nyheter på förstasidan och uppdateringar i övrigt i forumsdelen. Har inte hänt mycket i en ledande svensk GTA-sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts