Moroni_Family Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Jag tycker stelhell missbrukar sin makt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Jag tycker stelhell missbrukar sin makt. Han gjorde ett helt korrekt beslut. Om en person trotsar en tillsägelse för att personen i fråga inte vill byta så ska admin/mod ha rätt att visa att det inte är acceptabelt. Jävla AFA, dra i från forumet Redigerad 17 september, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Jag tycker stelhell missbrukar sin makt. Säg det till honom då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Passar det inte så stick, Moroni. Simple as that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Jag tycker stelhell missbrukar sin makt. Jag har inte blandat mig i tjafset som har pågått runt omkring dig, men känner att jag måste göra det nu: Du är förbannat pantad. Om du parkerar din bil någonstans och en polis säger till dig att flytta den. Då kan du inte säga: "Och? Då får väl någon Polis fixa det. Jag gör det inte." Säger StellHell, eller eller vem det nu må vara av Admin kåren, till dig att göra något så är det bara till att göra det. Vare sig du vill eller inte. De är forumets "poliser" och det är bara att acceptera. Du har rätt att ha en åsikt, hurvida deras beslut är rätt eller fel, men så länge du befinner dig på deras planhalva följer du deras regler eller lämmar. Har folk verkligen så svårt att fatta detta?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Han gjorde ett helt korrekt beslut. Om en person trotsar en tillsägelse för att personen i fråga inte vill byta så ska admin/mod ha rätt att visa att det inte är acceptabelt. Jävla AFA, dra i från forumet Han hotade med ban. Överdrivet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Jag har inte blandat mig i tjafset som har pågått runt omkring dig, men känner att jag måste göra det nu: Du är förbannat pantad. Om du parkerar din bil någonstans och en polis säger till dig att flytta den. Då kan du inte säga: "Och? Då får väl någon Polis fixa det. Jag gör det inte." Säger StellHell, eller eller vem det nu må vara av Admin kåren, till dig att göra något så är det bara till att göra det. Vare sig du vill eller inte. De är forumets "poliser" och det är bara att acceptera. Du har rätt att ha en åsikt, hurvida deras beslut är rätt eller fel, men så länge du befinner dig på deras planhalva följer du deras regler eller lämmar. Har folk verkligen så svårt att fatta detta?! Det finns alltid och kommer alltid att finnas folk som inte vill acceptera högre makter och börjar därför bråka/tjafsa istället. Titta bara på ungvänster, AFA, info-14 m.fl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Han hotade med ban. Överdrivet Jag hotar inte. Hotar gör man för att skrämma folk att göra något, sen kommer man inte göra det ändå. Det här är blodigt allvar. Han har ett tag på sig att fixa det, annars bannar jag honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Jag hotar inte. Hotar gör man för att skrämma folk att göra något, sen kommer man inte göra det ändå. Det här är blodigt allvar. Han har ett tag på sig att fixa det, annars bannar jag honom. Ännu mer överdrivet att prata om blod. Slewme, vadå afa. Gå du Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Det roliga med moroni är att om 5 personer quotar honom, och alla ställer honom olika frågor, så svarar han bara på en av dem. Och det är alltid den som det är enklast att svara på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Det roliga med moroni är att om 5 personer quotar honom, och alla ställer honom olika frågor, så svarar han bara på en av dem. Och det är alltid den som det är enklast att svara på. Det var två jag svarade på. slewme och stelhell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Yay, nu kommer forumet få en sån där mysig "Anklaga allt- och- alla- som skriver- det- minsta- fel- vilket- skapar- fler- gräl- och- nya- anklagelser"- stämning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Det var två jag svarade på. slewme och stelhell. En av de få gångerna då. Lägg märke till att jag gjorde mitt inlägg nästan samtidigt som dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 En av de få gångerna då. Lägg märke till att jag gjorde mitt inlägg nästan samtidigt som dig. Och. Lär dig läsa innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Det var två jag svarade på. slewme och stelhell. Oj. 1 eller 2, spela roll. Det han säger (och som jag håller med om) är att du är bra på att ställa frågor men värdelös på att själv besvara dom. Du väljer dom som du kan svara på och skiter i resten. Otroligt fegt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Oj. 1 eller 2, spela roll. Det han säger (och som jag håller med om) är att du är bra på att ställa frågor men värdelös på att själv besvara dom. Du väljer dom som du kan svara på och skiter i resten. Otroligt fegt. Lär dig stava innan du säger något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Can't we all just get along? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Lär dig stava innan du säger något. Kan du vara snäll och peka ut vad som var fel då? Du får också gärna svara på frågan eftersom du just nu framställde dig som en idiot genom att göra precis det jag skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Lär dig stava innan du säger något. Och det kommer från någon som inte ens kan stava "StellHell" rätt?! Och vadf*n har hans stavning med hans argument att göra över huvudtaget?! Sluta nu att komma med dumma, korkade argument som bara är rent spamm och återgå till ämnet i tråden istället. Och tänk innan du talar... Redigerad 17 september, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Kan du vara snäll och peka ut vad som var fel då? Det är fel, du kan inte stava till söt. Patetiskt. Sluta nu att komma med dumma, korkade argument som bara är rent spamm och återgå till ämnet i tråden istället. Och tänk innan du talar... Vadå talar. Vi skriver ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts