antepanteboy Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Nu har jag laddat ner Hot coffie modden...kan nån ge mig en snabb lektion om hur man instalerar den? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 (redigerad) Nu har jag laddat ner Hot coffie modden...kan nån ge mig en snabb lektion om hur man instalerar den? Din snusk hummer... Om du inte kan installera den så får du inte veta hur man gör .. Låt mig gissa att det e en my main.scm? Då kanske man byter ut den och tar New Game... Eller så har det med scripts.img att göra Redigerad 16 september, 2006 av oscarw_89 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Din snusk hummer... Om du inte kan installera den så får du inte veta hur man gör .. Låt mig gissa att det e en my main.scm? Då kanske man byter ut den och tar New Game... Eller så har det med scripts.img att göra Det finna ju också den main.scm fira versionen. Det är ett program istället för att byta ut filer.. Så man kan köra på sitt gamla sparande.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Sök för fan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts