Jazz Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Alltså, vad fan har hänt? Plötsligt har mitt GTA börjat agera som mig sjävl klockan sju på morgonen på en måndag. När man startar upp spelet så är det på i en sekund ungefär, vilket betyder att jag bara hinner se EAX Gaming skitet. Jag har provat att installera om flera gånger och plocka bort alla mappar som har med GTA att göra, MEN, när man försöker spela med SA-MP då jävlar går det! Hela vägen in i spelet, hur länge som helst. :'( Kan någon hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
splitx Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Alltså, vad fan har hänt? Plötsligt har mitt GTA börjat agera som mig sjävl klockan sju på morgonen på en måndag. När man startar upp spelet så är det på i en sekund ungefär, vilket betyder att jag bara hinner se EAX Gaming skitet. Jag har provat att installera om flera gånger och plocka bort alla mappar som har med GTA att göra, MEN, när man försöker spela med SA-MP då jävlar går det! Hela vägen in i spelet, hur länge som helst. :'( Kan någon hjälpa mig? Orka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Orka Ja du var munter, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 (redigerad) Alltså, vad fan har hänt? Plötsligt har mitt GTA börjat agera som mig sjävl klockan sju på morgonen på en måndag. När man startar upp spelet så är det på i en sekund ungefär, vilket betyder att jag bara hinner se EAX Gaming skitet. Jag har provat att installera om flera gånger och plocka bort alla mappar som har med GTA att göra, MEN, när man försöker spela med SA-MP då jävlar går det! Hela vägen in i spelet, hur länge som helst. :'( Kan någon hjälpa mig? Man får se han som hoppar på vad?! Alltså.. Allvarligt. Beskriv lättare! Menar du att spelet stängs ner efter dom 2 förtsta filmerna (Som inte går och klicka föbi)?? Redigerad 16 september, 2006 av ALER700 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts