Jacker Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Det bekräftar ju att det faktiskt är vänstern fel att våldtäckterna ökat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 ...his pants will be crusted with semen from constantly jacking off when he can't find a rape victim... Men... hey... mannen har fortfarande min respekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 ...his pants will be crusted with semen from constantly jacking off when he can't find a rape victim... Men... hey... mannen har fortfarande min respekt. Du är så patetisk. Du citerar massa skit från böcker och konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Du är så patetisk. Du citerar massa skit från böcker och konstigt. Du är också ganska patetisk. Du tillför inte forumet någonting alls, bara spammar och är jobbig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 När vänster-"pakten" ska försvara varför de lovade 10.000 äldrehemboende inför förra valet och sen försvann det 10.000 istället, så säger de att alliansens förslag inte fungerar. Det är inget försvar! De bara ljuger hela tiden Well DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Du är också ganska patetisk. Du tillför inte forumet någonting alls, bara spammar och är jobbig. Lol, jag spammar inte bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Lol, jag spammar inte bara. Nej, just därför sa jag spammar och är jobbig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Nej, just därför sa jag spammar och är jobbig. Inte i alla trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Inte i alla trådar. Nä, men i dom flesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Well DUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR Kan man få en förklaring på svenska vad du ville ha sagt med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 (redigerad) Så, SlewME...har du slutat gråta nu efter den där snöbollen? Valt att engagera dig lite politiskt? Vad trevligt! Moderaterna! Oddsen skjuter i höjden! Kom igen nu visa vad du egentligen tycker. Jag kommer allt ihåg. gör du? Ja, detta är ett inlägg som är riktat helt till "SlewME" (what a name...) Glömde nästan tillägga att jag kommer rösta blankt imorrn, politiker är bara ett gäng hycklare hela högen Redigerad 16 september, 2006 av GrandTheftCarl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Får jag bara fråga en sak. Jag undrar bara Varför ni (inte alla) vill rösta på Moderaterna?, förklara bara gärna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Får jag bara fråga en sak. Jag undrar bara Varför ni (inte alla) vill rösta på Moderaterna?, förklara bara gärna. Vill du inte veta varför några röstar på sossarna då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Får jag bara fråga en sak. Jag undrar bara Varför ni (inte alla) vill rösta på Moderaterna?, förklara bara gärna. För att man håller med om deras åsikter kanske? Varför vill du rösta på Socialdemokraterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Kan man få en förklaring på svenska vad du ville ha sagt med det? Att politiker ljuger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Så, SlewME...har du slutat gråta nu efter den där snöbollen? Valt att engagera dig lite politiskt? Vad trevligt! Moderaterna! Oddsen skjuter i höjden! Kom igen nu visa vad du egentligen tycker. Jag kommer allt ihåg. gör du? Ja, detta är ett inlägg som är riktat helt till "SlewME" (what a name...) Glömde nästan tillägga att jag kommer rösta blankt imorrn, politiker är bara ett gäng hycklare hela högen Men, eftersom du verkar smart, borde inte du gilla vänstern mer än högern iaf? Vi kommer ju få politiker som styr hursomhelst, så du borde rösta på det minst dåliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Men, eftersom du verkar smart, borde inte du gilla vänstern mer än högern iaf? Vi kommer ju få politiker som styr hursomhelst, så du borde rösta på det minst dåliga. Yes jag är ett jävla under av inteligens öhh... Nej jag kommer inte rösta rött för jag tror inte på deras ideer heller. Det enda dom gör är att ge u bidrag som gör folk beroende. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Okey. Har ströläst och skrattar mig mätt. Vilka roliga argument ni har. Man kan skylla på den sossestyrda regeringen att våldtäcktsfallen har ökat. De har inte satsat tillräckligt med pengar i rättsväsendet och det är ~ 14% av alla brottsfall som löses upp. Då kan man lätt komma undan med en våldtäckt. Det är så man tänker. Puckon. Nya Moderaterna. Läs vad som har förändrats från den tiden vi hade makten och räddade det som räddades kunde. Läs på. SNÄLLA. Tack och hej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts