Jump to content

Slutdebatten inför valet.

SlewME
 Share

Slutdebatten  

58 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 57
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jepp, men vänstern är roliga när dom gör det, högern är tjuriga.

Presis som glassbilen sade så beror nog det på vilka man sympatiserar med, för jag tycker precis tvärt om.

Dessutom att sitta och skratta och tro att det är en kräftskiva man är på är ju bara löjligt, syftar då på vänstersidan där. Högern var konkreta och rak på sak, ingen jävla lekstuga. Högglund sade ifrån när persson försökte avbryta(som alltid) och det var rätt.

Det kanske beror på en viss ålderskilnad mellan oss eller så beror det på att vi är helt olika i vad vi tycker att "debatt" är.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte den heller. Det är bara kort. Ok, och nu jaha, ganska onördigt.

Ok.

Slewis: Japp, det har du rätt i.

Det är inget humorprogram.

Skulle vilja skriva Ok, men. Jag vet att det inte är det, men det är bättre att vara tjurig och rolig än bara tjurig. Simpelt nog för dig? Ok!

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Presis som glassbilen sade så beror nog det på vilka man sympatiserar med, för jag tycker precis tvärt om.

Dessutom att sitta och skratta och tro att det är en kräftskiva man är på är ju bara löjligt, syftar då på vänstersidan där. Högern var konkreta och rak på sak, ingen jävla lekstuga. Högglund sade ifrån när persson försökte avbryta(som alltid) och det var rätt.

Det kanske beror på en viss ålderskilnad mellan oss eller så beror det på att vi är helt olika i vad vi tycker att "debatt" är.

Nu vill jag inte skapa osämja bland mina de egna, men jag tror att du är lite för mycket moderat för ditt eget bästa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg bara debatten när dom snackade om "Våldtäckter". Asså alliansen är bara idioter seriöst!, är det göran persson fel för att 45% av våldtäckterna har ökats? är det hans fel för att en Gubbjävel ska hoppa på en liten flicka?. Det verkar som om alliansen tror att om dom vinner så ska våldtäckerna minska med 100% :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg bara debatten när dom snackade om "Våldtäckter". Asså alliansen är bara idioter seriöst!, är det göran persson fel för att 45% av våldtäckterna har ökats? är det hans fel för att en Gubbjävel ska hoppa på en liten flicka?. Det verkar som om alliansen tror att om dom vinner så ska våldtäckerna minska med 100% :)

Meeeeeeeeeeeeeen...... de vill höja straffen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg bara debatten när dom snackade om "Våldtäckter". Asså alliansen är bara idioter seriöst!, är det göran persson fel för att 45% av våldtäckterna har ökats? är det hans fel för att en Gubbjävel ska hoppa på en liten flicka?. Det verkar som om alliansen tror att om dom vinner så ska våldtäckerna minska med 100% :teehee:

Det är det som är problemet med att vara i regeringen - man kan skylla all skit som händer i Sverige på dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor