eliizar Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 "About Warriors II Warriors is a fun game that is played right here on the net against your friends! When the mythological warriors of Valhalla died in battle, they were resurrected the next day, and they fought again. We will take you back to this time. Can you prove yourself a worthy warrior?" Skitkul textbaserat rollspel heter Tryggve. Testa det gärna och säg vad ni tycker om det http://www.warriors2.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Sådär.. heter Sikato och är troll, dödade 3 tjuvar och gjort lite grann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Ok troll är ganska drygt för att du kommer att dö av solen ganska ofta, men blir säkert roligare sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Ok troll är ganska drygt för att du kommer att dö av solen ganska ofta, men blir säkert roligare sen. Dö av solen ^^ ? Hittade svärd nyss Great Short Sword of Godspeed (find +16, turns +4, att +14) Verkar bra iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Haha ja som i Bilbo/Sagan om ringen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Det här är skitkul! Men jag fattar inte riktigt, efter 20 dagar så kommer de att fråga om man vill betala och köra som vanligt, eller inte betala och spela begränsat? Har jag rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Äsch, det här är väl lika tråkigt som alla andra textbaserade spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 Det här är skitkul! Men jag fattar inte riktigt, efter 20 dagar så kommer de att fråga om man vill betala och köra som vanligt, eller inte betala och spela begränsat? Har jag rätt? Hm jag vet inte riktigt, men i så fall tror jag att jag tänker köra som vanligt för att senare möjligtvis betala (Lätt att göra dessutom). Perfekt tidsfördriv för er som har datorlektioner eller gör annat vid datorn i skolan. Själv sitter jag på Ama och spelar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 (redigerad) Jag e bäst typ jag va typ lvl 40 men sen gick jag till ett ställe där man kunde få gå ner till lvl 1 igen så jag gjorde de men jag behöll mina saker såklart Redigerad 21 september, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Argh, inte Warriors. NukeZone är det enda textbaserade onlinespelet som jag tycker varit riktigt kul. Warriors tröttnade jag snabbt på. Hade några kompisar som spelade det som fan däremot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts