Maimstream Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Nog för att "Snake on a plane" klingar fräscht, men detta...? "Snakes in a foot"? Fy fan vad äcklisch det är. Han lär ju inte få många tjejer på fall om han visar upp den. -Tjenna, jag har en orm i foten, den heter Börje. -Fan vad ballt, får jag bli din flickvän!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Dumma norrmän.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Dumma norrmän.. Att ingen sa det förrän nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 "- Men är det inte lite äckligt? - Ha-ha! Nej, jag tycker att det är lite tufft, säger Rune." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Mindre trevligt, måste man säga. Jag förstår inte varför läkaren valde att inte avlägsna den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Mindre trevligt, måste man säga. Jag förstår inte varför läkaren valde att inte avlägsna den? Han tycker ju den är gangzta och vill ha kvar den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Heh. Rune Myra... Men hursomhelst är det där väl snarare någon form av mask än en orm? Jag hade definitivt börjat praktisera kirurgi på egen hand om jag inte fått hjälp. Yuck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Nasty... Han får skylla sig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Han kommer säkert ha den som husdjur sen när han får ut den. Du menar, Om, Han får ut den! (Om, om är bra!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Borde han inte dö om den äter upp honom ifrån insidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Borde han inte dö om den äter upp honom ifrån insidan? Tydligen inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Borde han inte dö om den äter upp honom ifrån insidan? Den är väl för liten, antagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Den är väl för liten, antagligen. Än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Tillslut så har han inget ben... det är en stor jävla orm. Men srsly, jag hade (som andra sagt redan) tagit en kniv och skurit upp fotfan på en gång. Fast smartast hade ju varit att göra det hos en soet doktor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Låter mer som en mask wiki men lika illa för de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Fyfan vad äckligt, hade tagit en kniv och skurit upp skiten. Jag med, har ju dom rätta kniv skillzen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 (redigerad) Jag hoppas ni inte är seriösa då ni säger att ni ska skära upp foten om ni hade en orm/mask i foten? Redigerad 16 september, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Det skulle jag då nästan göra, om doktorn bara ger mig medicin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Jag hoppas ni inte är seriösa då ni säger att ni ska skära upp foten om ni hade en orm/mask i foten? Haha nej värkligen inte, är direkt ingen docktor. Och man skulle nog förlora en hel del blod. Så det är nog lättast att gå till dom som vet vad man ska göra. Men jag hade vart jävligt snabb dit iaf Fattar inte hur han kan tycka det är tufft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Fattar inte hur han kan tycka det är tufft Fattar inte hur folk kan tycka emo är tufft Fy fan, såg ju inte mysigt ut... Finns det inte nå annat småkryp i Afrika eller nåt som åker in i urinröret och lägger ägg eller nåt sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts