Jacker Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 * Lite varning på det här * http://www.expressen.se/index.jsp?a=685179 Alltså, vafan? Hur kunde det hända? (Tänkte posta det här i Dagens lol, men känndes inte så passande. Sen är det inget normalt precis...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 (redigerad) * Lite varning på det här * http://www.expressen.se/index.jsp?a=685179 Alltså, vafan? Hur kunde det hända? (Tänkte posta det här i Dagens lol, men känndes inte så passande. Sen är det inget normalt precis...) En orm. Operera ut det. Fort Ser läskigt ut: http://www.expressen.se/content/1/c6/68/51/80/23f4d207.jpg Redigerad 15 september, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Alltså, vafan? Hur kunde det hända? Det var under en dyktur i Kenya som den lilla ormen skröp in i ett öppet sår som han hade på foten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Det var under en dyktur i Kenya som den lilla ormen skröp in i ett öppet sår som han hade på foten. Jag menade på att det är jävligt otänkbart. Undra hur jävla stort såret var... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Det var under en dyktur i Kenya som den lilla ormen skröp in i ett öppet sår som han hade på foten. Vem far och dyker med ett öppet sår? Så jävla smart det måste vara, Kan ju komma rovfisk och sånt som vill smaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Orka inte ta bort den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Nog för att "Snake on a plane" klingar fräscht, men detta...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Vem far och dyker med ett öppet sår? Så jävla smart det måste vara, Kan ju komma rovfisk och sånt som vill smaka Hajar letar väl sig också till blod Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Eh. äckligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Hajar letar väl sig också till blod Hajar är väl rovfiskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 "Då märkte jag att den blev arg och bet mig. Därför var jag tvungen att använda kryckor under en period." "- Men är det inte lite äckligt?" "- Ha-ha! Nej, jag tycker att det är lite tufft, säger Rune." Fyfan vad äckligt, hade tagit en kniv och skurit upp skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 (redigerad) Hajar är väl rovfiskar Swensk wikipedia-länk. Ängelsk wikipedia-länk. Hajar du? Redigerad 15 september, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 "Då märkte jag att den blev arg och bet mig. Därför var jag tvungen att använda kryckor under en period." "- Men är det inte lite äckligt?" "- Ha-ha! Nej, jag tycker att det är lite tufft, säger Rune." Fyfan vad äckligt, hade tagit en kniv och skurit upp skiten. Läste också det, sjuk kille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 (redigerad) Fy faan va äckligt. Usch. Urk. Redigerad 15 september, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Dör inte ormen när han går på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Swensk wikipedia-länk. Ängelsk wikipedia-länk. Hajar du? Haj är ett rovdjur, Och en fisk. Alltså rovfisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Fy helvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Haj är ett rovdjur, Och en fisk. Alltså rovfisk Nope, hajar äter allt och en rovfisk äter endast fiskar Begreppet rovfisk är ingen systematisk grupp av fiskar utan ett samligsnamn på fiskar som äter andra fiskar. http://sv.wikipedia.org/wiki/Rovfisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Äckelpäckel, är han störd eller? Skulle ju fan skära ut den själv, direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Han kommer säkert ha den som husdjur sen när han får ut den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts