BroDD Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 (redigerad) Vilket spel lirar ni när ni kommer till lvl 15 och sånt ? Spelar det som jag tankade från sidan som finns i första inlägget EDIT: Varför säger den del BriDD? Redigerad 20 september, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Spelar det som jag tankade från sidan som finns i första inlägget EDIT: Varför säger den del BriDD? Den laddade jag också hem, men den har bara 6 - 7 banor :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Den laddade jag också hem, men den har bara 6 - 7 banor :S Finns nåt fusk i download sektionen där man får 15 banor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Finns nåt fusk i download sektionen där man får 15 banor Åh, äsch, orka det där ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Åh, äsch, orka det där ^^ Jag klarade just bana 7, när jag gjorde det så visades bana 8, så jag antar att det fortsätter så tills det är slut banor. Kör på du bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Jag klarade just bana 7, när jag gjorde det så visades bana 8, så jag antar att det fortsätter så tills det är slut banor. Kör på du bara. Ok, men jag har fastnat på bana 6 :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShockerPie Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 ´Körde bb2 och den var roligar fast svårare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 ´Körde bb2 och den var roligar fast svårare Var skaffar man det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts