Patrik Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Download Spelet går ut på att man ska bygga broar som håller när ett tåg kör över det. Riktigt underhållande faktiskt. Är fast på lvl 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Download Spelet går ut på att man ska bygga broar som håller när ett tåg kör över det. Riktigt underhållande faktiskt. Är fast på lvl 5. Har klarat det spelet för flera år sedan : D Det är ganska kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Download Spelet går ut på att man ska bygga broar som håller när ett tåg kör över det. Riktigt underhållande faktiskt. Är fast på lvl 5. Det var ett kul spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Spelade det som satan, klarade det också. Tog ett jävla tag innan jag förstod att man kunde bygga uppåt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Vafan, kan inte spela det. Eller jo jag kan spela det men allt flimmrar och om jag ska dra mupekarn 2 cm uppåt blir det 2 meter istället. Är det ett sånt gammalt spel där allt speedas upp om man har för snabb proccesor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Klarade nästan hela i skolan för några år sen om jag inte missminner mig. BB2 är också rätt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Klarade nästan hela i skolan för några år sen om jag inte missminner mig. BB2 är också rätt kul. http://games4mac.de/media_g4m/reviews/bridge_builder/2.jpg Den har inte jag spelat, får ta och testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Jag är fan fast på level 6.. lite hjälp tack`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Haha, klarar fan inte level 5. Någon som har gjort? BB2 ser svårt ut, får testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Haha, klarar fan inte level 5. Någon som har gjort? BB2 ser svårt ut, får testa. Blueprints Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Ahh, detta spelade jag lite på mellanstadiet. Roligt spejl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Jag är fan fast på level 6.. lite hjälp tack`? Seconded. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Shit.. var svårt det här. Ska inte bli bro-byggare tror jag. När man drar strecken, så kommer det fram en vit linje ibland, varför? Redigerad 17 september, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 Shit.. var svårt det här. Ska inte bli bro-byggare tror jag. Det ultimata sättet at bygga stödbalkarna på är att forma de till trianglar, trianglar ska vara den stadigaste geometriska formen som går att forma när man bygger något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Jag har klarade ut det förra gången jag var i fjällen. Och då var det vinter. Väldigt kul iaf. Redigerad 17 september, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2006 (redigerad) Hur klara man bana 15? går ju bara att göra så tåget åker rakt fram? Eller? EDIT: läste på sidan nu att man skulle göra nå motviktgrejs men jag fattar inte hur, nån som kan visa bild? Redigerad 17 september, 2006 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Klarade spelet nu, sista var rätt klurig. BriDD: gör ett litet torn där det är en vikt på vänster sida som drar upp bron på höger sida. Svårt att förklara men du får prova dig fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Lirade förut väldigt mycke, kom till 6an sen tog jag bort spelet för de tog plats xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 (redigerad) Fan va man diggade de där förrut, men måste ha tröttnat när man klarat ut alla. Funderar på att börja köra igen *edit sketet, datorn var för snabb för bridge builder, aja, tur att de finns pontifex *edit men orka, pontifex1 också Redigerad 20 september, 2006 av BigBear Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Hur klara man bana 15? går ju bara att göra så tåget åker rakt fram? Eller? EDIT: läste på sidan nu att man skulle göra nå motviktgrejs men jag fattar inte hur, nån som kan visa bild? Vilket spel lirar ni när ni kommer till lvl 15 och sånt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts