ssfh Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Yeah, har letat nu ett bra tag utan att hitta, det kan vara för jag e trött och jag inte orkar tänka klart, så istället för att dö av google searching kan vell någon vara snäll och skicka en direkt länk till modden ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ End ...... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Yeah, har letat nu ett bra tag utan att hitta, det kan vara för jag e trött och jag inte orkar tänka klart, så istället för att dö av google searching kan vell någon vara snäll och skicka en direkt länk till modden --------------------------------------------------------------------------------------------------------- End ...... Moddingforumet? Och Sökfunktionen? *Reported* Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Yeah, har letat nu ett bra tag utan att hitta, det kan vara för jag e trött och jag inte orkar tänka klart, så istället för att dö av google searching kan vell någon vara snäll och skicka en direkt länk till modden ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ End ...... Du.. Sökt? isåfall skulle du hittat det genast http://www.google.com/search?client=opera&...-8&oe=utf-8 Och så finns det ett modding forum Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 15 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Du.. Sökt? isåfall skulle du hittat det genast http://www.google.com/search?client=opera&...-8&oe=utf-8 Och så finns det ett modding forum Beror på vad man säkte efter Eftersom jag sökte efter själv namnet på modden så fick jag inte fram en enda jävla träff, inte ens på modd forumet Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Beror på vad man säkte efter Eftersom jag sökte efter själv namnet på modden så fick jag inte fram en enda jävla träff, inte ens på modd forumet Men sök efter någonting annat då. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Beror på vad man säkte efter Eftersom jag sökte efter själv namnet på modden så fick jag inte fram en enda jävla träff, inte ens på modd forumet Vad behöver folket som det redan inte har, jo en guide till Google. Onödvändigt. Man skriver det man vill ha och det man vill ha kommer fram. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Om du letar efter en modd ska du självklart gå till den bästa moddsidan som finns, Mod DB Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 Jag låser denna och ssfh, du vet varför.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts