Jump to content

"Reality Modden till SA"

ssfh
 Share

Recommended Posts

Yeah, har letat nu ett bra tag utan att hitta, det kan vara för jag e trött och jag inte orkar tänka klart, så istället för att dö av google searching kan vell någon vara snäll och skicka en direkt länk till modden :wacko:

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

End :wub: ......

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yeah, har letat nu ett bra tag utan att hitta, det kan vara för jag e trött och jag inte orkar tänka klart, så istället för att dö av google searching kan vell någon vara snäll och skicka en direkt länk till modden :wacko:

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Moddingforumet? Och Sökfunktionen?

*Reported*

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yeah, har letat nu ett bra tag utan att hitta, det kan vara för jag e trött och jag inte orkar tänka klart, så istället för att dö av google searching kan vell någon vara snäll och skicka en direkt länk till modden :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Du.. Sökt? isåfall skulle du hittat det genast :)

http://www.google.com/search?client=opera&...-8&oe=utf-8

Och så finns det ett modding forum -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Beror på vad man säkte efter :wub: Eftersom jag sökte efter själv namnet på modden så fick jag inte fram en enda jävla träff, inte ens på modd forumet :)

Vad behöver folket som det redan inte har, jo en guide till Google. Onödvändigt.

Man skriver det man vill ha och det man vill ha kommer fram.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...