Cortez Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Simpsons 'til I die. Matt Groening har inga planer på att sluta göra serien, någonsin. Skulle vara intressant att se hur många säsonger det kan bli. När han dör kanske någon av hans ättlingar tar över och fortsätter och gör serien? Tänk er det. Simpsons - säsong 40. Hehe! http://www.lse.co.uk/ShowbizNews.asp?Code=...gs_simpsons_vow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Simpsons 'til I die. Matt Groening har inga planer på att sluta göra serien, någonsin. Skulle vara intressant att se hur många säsonger det kan bli. När han dör kanske någon av hans ättlingar tar över och fortsätter och gör serien? Tänk er det. Simpsons - säsong 40. Hehe! http://www.lse.co.uk/ShowbizNews.asp?Code=...gs_simpsons_vow Aelskar simpsons Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Då gäller det bara att hitta röstskådisar med identiska röster, man ska inte märka nån skillnad. Annars kan det gå åt skogen. Homer med annan röst hade inte vart Simpsons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Då gäller det bara att hitta röstskådisar med identiska röster, man ska inte märka nån skillnad. Annars kan det gå åt skogen. Homer med annan röst hade inte vart Simpsons. Man kan genom dator tekniken härma hans röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 (redigerad) Då gäller det bara att hitta röstskådisar med identiska röster, man ska inte märka nån skillnad. Annars kan det gå åt skogen. Homer med annan röst hade inte vart Simpsons. Nu för tiden kan de väl göra samma röst via datorn väl ? De kunde ju göra klart några bob marley-låtar efter hans död, och då blev det med en röst som lät som den gamla. Tommy_killer >.< Redigerad 14 september, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Vad bra! Då vill man väl ha en Simpsons samlingsbox i 50-årspresent Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Lägg ner nu medans det fortfarande är bra istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Lägg ner nu medans det fortfarande är bra istället. Näh, behövs inte, det kommer alltid att ligga på topp. Som förklaring har jag att de kan byta ut manusförfattare och regissörer på rullande band, vilket gör att serien alltid hålls uppdaterad och fräsch - nya skämt hela tiden (dessutom kan de ju hitta på saker som att Homer dör eller liknande, och ändra storyn totalt). Till förfogande har jag även ett videoklipp som illustrerar just detta på ett väldigt "catchy" vis: "You'll never stop the Simpsons" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Näh, behövs inte, det kommer alltid att ligga på topp. Som förklaring har jag att de kan byta ut manusförfattare och regissörer på rullande band, vilket gör att serien alltid hålls uppdaterad och fräsch - nya skämt hela tiden (dessutom kan de ju hitta på saker som att Homer dör eller liknande, och ändra storyn totalt). Till förfogande har jag även ett videoklipp som illustrerar just detta på ett väldigt "catchy" vis: "You'll never stop the Simpsons" Haha, jag älskar det där klippet. Jag tycker det är så himla underhållande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Yiih! Bra, tror jag... De senaste säsongerna har dock tappat ganska mycket. De börjar få slut på idéer och det märks. Det är fortfarande bra men det har definitivt blivit sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Yiih! Bra, tror jag... De senaste säsongerna har dock tappat ganska mycket. De börjar få slut på idéer och det märks. Det är fortfarande bra men det har definitivt blivit sämre. Det märks lite grand men så fort någon av de äldre kolar så lär det hända saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 (redigerad) Yeha! roligt att dom fortsätter Redigerad 15 september, 2006 av MAFIA_KING Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 (redigerad) Ja det va ju gött att höra På tal om inget...någon som vet när långfilmen kommer? Edit:NvM...27 juli 2007 tydligen Redigerad 15 september, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Yaay , men blir bara lack på att tv 3 och 6:an bara visar gammla avsnitt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
j3ns Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Så season 18 har börjat nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Då gäller det bara att hitta röstskådisar med identiska röster, man ska inte märka nån skillnad. Annars kan det gå åt skogen. Homer med annan röst hade inte vart Simpsons. Exakt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 "You'll never stop the Simpsons" Den är så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts