Weener Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Tjo. Jag fick precis ett SMS av en tjej som jag är kär i, hon skrev först lite allmänt, sen skickade hon ett till där det stog "Mira mi". Är det någon som har en arning om vad detta betyder? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Tjo. Jag fick precis ett SMS av en tjej som jag är kär i, hon skrev först lite allmänt, sen skickade hon ett till där det stog "Mira mi". Är det någon som har en arning om vad detta betyder? Mira mi är spanska nog, och betyder liknande "se mig" Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Tjo. Jag fick precis ett SMS av en tjej som jag är kär i, hon skrev först lite allmänt, sen skickade hon ett till där det stog "Mira mi". Är det någon som har en arning om vad detta betyder? Babelfish säger (om det var spanska) "my watches". Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Tjo. Jag fick precis ett SMS av en tjej som jag är kär i, hon skrev först lite allmänt, sen skickade hon ett till där det stog "Mira mi". Är det någon som har en arning om vad detta betyder? "Fuck me" direkt översatt till engelska för att de minderåriga inte ska förstå Tråd låst, finns tåd lämplig för dessa frågor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts