VickeX Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Tjenare. Kan man på något sätt använda filer man gjort i SketchUp i GTASpelen? Lägga in. Göra en DFF-fil av 3Dmodellerna eller? Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Skriv i moddingforumet. *reported* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Skriv i moddingforumet. *reported* Hjärnsläpp. *Skämmas* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 (redigerad) Klart man kan. detta är typ 7:e gången jag skriver det, så skriver inte så nogrant Gör modellen, exportera>3ds Öppna en regad verison av Zmod2>import>leta fram filen. Redigerad 14 september, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Klart man kan. detta är typ 7:e gången jag skriver det, så skriver inte så nogrant Gör modellen, exportera>3ds Öppna en regad verison av Zmod2>import>leta fram filen. Ah då måste man ha SketchUp Pro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Ah då måste man ha SketchUp Pro? Mja, nog om du tänker lägga in något i nåt spel. Men du kan iaf börja med att öva i GoogleSketchup, som jag sa i en annan tråd som du antagligen läste när du fick idén. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Mja, nog om du tänker lägga in något i nåt spel. Men du kan iaf börja med att öva i GoogleSketchup, som jag sa i en annan tråd som du antagligen läste när du fick idén. Mjo. Men man kan ju inte träna i SketchUp om man ska använda ZModeler. Dom är ju helt annorlunda. SketchUp är ju mycket enklare. Det här var det första jag gjorde på 10 min... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Mjo. Men man kan ju inte träna i SketchUp om man ska använda ZModeler. Dom är ju helt annorlunda. SketchUp är ju mycket enklare. Det här var det första jag gjorde på 10 min... Mjoho Du kan iaf öva dig i Gratis sketchup tills du känner dig redo för pro. Och sen kan någon konvertera sakerna åt dig och lägga in dem i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2006 Mjoho Du kan iaf öva dig i Gratis sketchup tills du känner dig redo för pro. Och sen kan någon konvertera sakerna åt dig och lägga in dem i spelet. Just. Och pro kan man hitta någonstans eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 16 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2006 (redigerad) Mjoho Du kan iaf öva dig i Gratis sketchup tills du känner dig redo för pro. Och sen kan någon konvertera sakerna åt dig och lägga in dem i spelet. Vem är denna någon? ^^Finns la inget som heter pro.. men på sketchups hemsida finns orginalet i en 30 dagars trial.. men om du letar lite så kanske den blir längre På modarkivet.se finns en Sketchup -> 3Ds MAx -> GTA SA guide gjord utav mig EDIT: Om ni vill se hur fint man kan modda i Sketchup så ladda ner GTA_Sweden_Total_Convetion_Varberg_Teaser_at_Angels_Pine_V4 på http://www.modarkivet.se Direktlänk: modarkivet.se/Ladda up din mod/Orka Redigerad 17 september, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts